Silnik 1.2 TSI znajdziemy od Audi po Volkswageny. Ma swoje problemy

Niebieski SUV marki Škoda zaparkowany na pustym placu, widoczny z przodu i z boku. Samochód jest czysty, z wyraźnie widoczną rejestracją i dobrze utrzymaną karoserią. W tle widoczne są drzewa oraz ogrodzenie.
Silnik 1.2 TSI montowano m.in. w Skodach YetiMichał DomańskiINTERIA.PL

W skrócie

  • Silnik 1.2 TSI był produkowany od 2009 do 2015 roku i trafił do wielu modeli Audi, Volkswagena, Seata i Skody.
  • Charakteryzuje się on problematycznym łańcuchem rozrządu oraz awariami wtryskiwaczy i pompy wysokiego ciśnienia.
  • Pomimo wad, dobrze serwisowany egzemplarz może zapewnić przyzwoitą trwałość do 250 tys. km.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Warianty silnika 1.2 TSI i modele, które napędzał

Łańcuch rozrządu - największa problem w 1.2 TSI

Wtryskiwacze w 1.2 TSI to kolejny problem

Pompa wysokiego ciśnienia w 1.2 TSI

Turbosprężarka w 1.2 TSI

Zobacz również:

    Stary Passat czy nowe chińczyki? Zaskakujące wyniki testuINTERIA.PL