Peugeot 3008 Hybrid4 - stylowy SUV z pazurem

Peugeot 3008 GT Hybrid4
Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

Zobacz również:

    Sylwetka lwa

    Peugeot 3008 GT Hybrid4

    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

    Wnętrze pełne skrajności

    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
    Peugeot 3008 po liftingu - premieraPeugeot
    Peugeot 3008 GT Hybrid4
    Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

    Zobacz również:

      Technologiczny pokaz sił

      Peugeot 3008 GT Hybrid4
      Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL
      Peugeot 3008 GT Hybrid4
      Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

      Zużycie paliwa i energii

      Peugeot 3008 GT Hybrid4
      Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

      Wrażenia z jazdy

      Peugeot 3008 GT Hybrid4
      Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

      Zobacz również:

        Tanio nie jest

        Peugeot 3008 GT Hybrid4
        Peugeot 3008 GT Hybrid4INTERIA.PL

        Podsumowanie

        Peugeot 3008 Hybrid4

        Dane techniczne 
        Silnik spalinowy
        R4, benzynowy, doładowany
        Pojemność
        1598 ccm
        Moc
        200 KM
        Maksymalny moment obrotowy
        300 Nm
        Moc przedniego silnika el.
        110 KM 
        Moc tylnego silnika el.
        113 KM 
        Łączna moc układu
        300 KM 
        Łączny maks. mom. układu
        520 Nm 
        Skrzynia biegów
        automatyczna 8b
        Napęd
        4x4 (dołączany) 
        Pojemność baterii
        13,2 kWh 
        Osiągi 
        Przyspieszenie 0-100 km/h
        6,1 s 
        Prędkość maksymalna
        235 km/h
        Pręd. maks. w trybie el.
        135 km/h 
        Zasięg elektryczny
        56 km 
        Średnie zużycie paliwa
        1,4 l/100 km
        Wymiary 
        Długość
        4447 mm 
        Szerokość
        1841 mm 
        Wysokość
        1624 mm 
        Rozstaw osi
        2675 mm 
        Pojemność bagażnika
        395/1357 l
        Wyposażenie testowanej wersji 
        Asystent pasa ruchu, system unikania kolizji, system rozpoznawania znaków drogowych, tempomat, monitorowanie martwego pola, klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, czujniki parkowania przód/tył, przednie fotele AGR podgrzewane, elektrycznie sterowane, z masażem, wirtualne zegary, nawigacja z ekranem 10 cali, światła LED przód/tył, 18-calowe felgi aluminiowe
        Cena
        218 100 zł
        Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?