Opel Insignia OPC Unlimited - test

Insignia OPC z pakietem Unlimited osiąga prędkość maksymalną 265 km/h.
Insignia OPC z pakietem Unlimited osiąga prędkość maksymalną 265 km/h.Motor
Kierownica ma bardzo gruby wieniec, ale aż się prosi o mniejszą niż 37 cm średnicę.
Kierownica ma bardzo gruby wieniec, ale aż się prosi o mniejszą niż 37 cm średnicę.Motor
    Insignia OPC z pakietem Unlimited osiąga prędkość maksymalną 265 km/h.
    Insignia OPC z pakietem Unlimited osiąga prędkość maksymalną 265 km/h.Motor

    Opel Insignia OPC Unlimited

    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    System monitorowania pojazdów w martwym polu informuje o zagrożeniu za pomocą ikony w lusterku lub sygnałem dźwiękowym.
    System monitorowania pojazdów w martwym polu informuje o zagrożeniu za pomocą ikony w lusterku lub sygnałem dźwiękowym.Motor
    Do Insignii jest oferowany aktywny tempomat z regulacją odstępu od poprzedzającego samochodu. Układ działa sprawnie.
    Do Insignii jest oferowany aktywny tempomat z regulacją odstępu od poprzedzającego samochodu. Układ działa sprawnie.Motor
    Sportowe fotele Recaro są znakomite. Zapewniają jednocześnie bardzo dobre podparcie oraz dużą wygodę jazdy.
    Sportowe fotele Recaro są znakomite. Zapewniają jednocześnie bardzo dobre podparcie oraz dużą wygodę jazdy.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Z tyłu doskwiera ograniczona ilość miejsca nad głowami.
    Z tyłu doskwiera ograniczona ilość miejsca nad głowami.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Wciśnięcie „OPC” zmienia ustawienia układów auta na najbardziej sportowe.
    Wciśnięcie „OPC” zmienia ustawienia układów auta na najbardziej sportowe.Motor
    Wyraźna zwłoka w zmianie biegu po wciśnięciu manetki jest denerwująca.
    Wyraźna zwłoka w zmianie biegu po wciśnięciu manetki jest denerwująca.Motor
    Kierownica ma bardzo gruby wieniec, ale aż się prosi o mniejszą niż 37 cm średnicę.
    Kierownica ma bardzo gruby wieniec, ale aż się prosi o mniejszą niż 37 cm średnicę.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    W menu OPC komputera pokładowego prezentowane są dodatkowe informacje, m.in. temperatura oraz ciśnienie oleju silnikowego.
    W menu OPC komputera pokładowego prezentowane są dodatkowe informacje, m.in. temperatura oraz ciśnienie oleju silnikowego.Motor
    Wskaźnik wartości przeciążenia to ciekawy gadżet. Jego opis – „pęcherzyk tarcia” – świadczy, o tym, że menu po polsku nie było sprawdzane.
    Wskaźnik wartości przeciążenia to ciekawy gadżet. Jego opis – „pęcherzyk tarcia” – świadczy, o tym, że menu po polsku nie było sprawdzane.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Silnik 2.8 V6 jest mocny, ale osiągi auta nie przekonują, a spalanie – odstrasza.
    Silnik 2.8 V6 jest mocny, ale osiągi auta nie przekonują, a spalanie – odstrasza.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Insignia OPC ma potężny, 325-konny silnik 2.8 V6 turbo i grzmiący wydech. Ale osiągi najmocniejszego Opla nie robią niestety piorunującego wrażenia.
    Insignia OPC ma potężny, 325-konny silnik 2.8 V6 turbo i grzmiący wydech. Ale osiągi najmocniejszego Opla nie robią niestety piorunującego wrażenia.Motor
    Hamulce Brembo mają z przodu 355-milimetrowe nawiercane tarcze.
    Hamulce Brembo mają z przodu 355-milimetrowe nawiercane tarcze.Motor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Opel Insignia OPC UnlimitedMotor

    Opel Insignia OPC Unlimited - podsumowanie

    • wysoka prędkość maksymalna;
    • znakomita trakcja;
    • pewne prowadzenie;
    • niezły komfort jazdy;
    • bardzo wygodne sportowe fotele
    • przyspieszenie wyraźnie gorsze niż wg danych fabrycznych;
    • męczący dźwięk wydechu;
    • wysokie zużycie benzyny 98-oktanowej;
    • cena

    Dane techniczne, osiągi: Opel Insignia OPC Unlimited

     
    Opel Insignia OPC Unlimited
    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    2792 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    V6/24
    Zasilanie
    wtrysk wielopunktowy
    Moc maksymalna
    325 KM/5250
    Maks. moment obrotowy
    435 Nm/5250
    Skrzynia biegów
    aut./6-biegowa
    Napęd
    4x4
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarcz. went.
    Dług./szer./wys.
    483/186/150 cm
    Rozstaw osi
    274 cm
    Średnica zawracania
    11,7 m
    Masa/ładowność
    1810/505 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    500/1010 l
    Poj. zbiornika paliwa
    70 l (Pb 98)
    Opony
    245/40 R19
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    265 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    6,3 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,1 s →
    Elastyczność 60-100 km/h
    5,9 s (4. bieg)
    Elastyczność 80-120 km/h
    12,2 s (6. bieg)
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    47,0 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    47,6 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    67,0 dB
    Zużycie paliwa
    Dane producenta*
    16,1/7,5/10,7
    Teoretyczny zasięg
    650 km
    Dane testowe*
    15,8/7,9/11,9
    Rzeczywisty zasięg
    580 km
    Cena wersji podstawowej**
    211 000 zł
    *miasto/trasa/cykl mieszany (l/100 km)
    **z tym samym silnikiem
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby