Mercedes C 200 7G-Tronic - test

Mercedes C 200 7G-Tronic
Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
Mercedes C 200 7G-Tronic
Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto

Mercedes C 200 7G-Tronic

W autach z manualną skrzynią biegów konsola środkowa jest bardziej pionowa i nie przechodzi płynnie w tunel między fotelami.
W autach z manualną skrzynią biegów konsola środkowa jest bardziej pionowa i nie przechodzi płynnie w tunel między fotelami.Mercedes
Od poprzedniego modelu nowa klasa C jest dłuższa o 9,5 cm i ma o 8 cm większy rozstaw osi. Dynamiczna stylizacja skutecznie ukrywa ten wzrost rozmiarów.
Od poprzedniego modelu nowa klasa C jest dłuższa o 9,5 cm i ma o 8 cm większy rozstaw osi. Dynamiczna stylizacja skutecznie ukrywa ten wzrost rozmiarów.Auto Moto
Mercedes C 200 7G-Tronic
Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
Z tyłu jest wystarczająco dużo przestrzeni na kolana, ale trochę za mało na stopy.
Z tyłu jest wystarczająco dużo przestrzeni na kolana, ale trochę za mało na stopy.Auto Moto
Sportowe fotele są wygodne. Elektryczna regulacja jest tylko częściowa, nie obejmuje przesuwania przód-tył.
Sportowe fotele są wygodne. Elektryczna regulacja jest tylko częściowa, nie obejmuje przesuwania przód-tył.Auto Moto
Bagażnik o pojemności 480 litrów ma nieregularny kształt. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie obok zawiasów. Trzeba jednak za to dopłacić ponad 1,5 tys. zł. Absurd? Bez dwóch zdań.
Bagażnik o pojemności 480 litrów ma nieregularny kształt. Oparcia kanapy składa się, pociągając za dźwignie obok zawiasów. Trzeba jednak za to dopłacić ponad 1,5 tys. zł. Absurd? Bez dwóch zdań.Auto Moto

Zobacz również:

    Mercedes C 200 7G-Tronic

    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Mercedes C 200 7G-Tronic
    Mercedes C 200 7G-TronicAuto Moto
    Nowa klasa C jest większa, ale lżejsza od poprzedniej, a jej stylizacja nawiązuje do klasy S

    Mercedes C 200 7G-Tronic - podsumowanie

    • spora przestronność z przodu i z tyłu
    • logiczna i prosta obsługa
    • bardzo dobra jakość wykonania
    • nieregularny kształt bagażnika
    • przeładowana funkcjami lewa dźwigienka pod kierownicą
    • wyłączanie ESP poprzez menu komputera
    • wyjątkowo wygodne fotele i kanapa
    • wysoki komfort resorowania mimo sportowego zawieszenia
    • bardzo pewne właściwości jezdne
    • precyzyjny układ kierowniczy
    • dobre wyciszenie kabiny
    • wyraźne wstrząsy na dużych poprzecznych nierównościach
    • bardzo dobre przyspieszenie, szczególnie jak na 184-konny silnik
    • wystarczająco szybka praca automatycznej skrzyni biegów
    • w zupełności akceptowalne zużycie paliwa, mimo że sporo wyższe od fabrycznego
    • cicha praca silnika
    • przekładni zdarza się wyraźnie szarpać
    • bogate wyposażenie opcjonalne, w tym zaawansowane systemy bezpieczeństwa
    • rozsądnie skalkulowana cena zakupu
    • duża sieć autoryzowanych serwisów
    • dwuletnia gwarancja
    • dopłata za składane oparcia kanapy
    • przeglądy co rok lub co 20 tys. kilometrów

    Konkurenci

    Audi A4
    Audi A4Auto Moto
    BMW serii 3
    BMW serii 3Auto Moto

    Nowy Mercedes na tle najważniejszego rywala

    Nowy Mercedes na tle najważniejszego rywala
    Nowy Mercedes na tle najważniejszego rywalaAuto Moto

    Dane techniczne

    Dane techniczne: Mercedes C 200 7G-Tronic

    SILNIK
    benzynowy, turbo, R4, 16V, umieszczony wzdłużnie z przodu, wtrysk bezpośredni
    pojemność
    1991 cm3
    średnica cyl./skok tł.
    83/92 mm
    stopień sprężania
    9,8:1
    moc maksymalna
    135 kW/184 KM
    przy obrotach
    5500/min
    maks. moment obr.
    300 Nm
    przy obrotach
    1200-4000/min
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    układ napędowy
    napęd tylny, skrzynia biegów automatyczna, 7-biegowa
    przełożenia biegów
    do przodu
    I 4,38; II 2,86; III 1,92; IV 1,37; V 1,00; VI 0,82; VII 0,73
    bieg wsteczny
    3,42
    przeł. główne
    3,07
    UKŁAD KIEROWNICZY/JEZDNY
    układ kierowniczy
    wspomagany elektrohydraulicznie
    zawieszenie przód
    kol. McPhersona, wahacze wzdłużne i poprzeczne
    zawieszenie tył
    układ wielowahaczowy
    systemy wspomagania
    systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji
    hamulce przód
    tarcze wentylowane
    hamulce tył
    tarcze
    opony testowe przód
    225/45 R18
    opony testowe tył
    245/40 R18
    Bridgestone Potenza S001
    felgi przód/tył
    7,5 x 18/8,5 x 18 cali
    średnica zawracania
    11,2 m
    MASY
    masa własna
    1465 kg
    dopuszczalna masa całkowita
    2030 kg
    ładowność
    565 kg
    rozkład masy przód/tył
    b.d.
    maks. masa przyczepy
    1800 kg
    obciążenie haka holowniczego
    b.d.
    obciążenie dachu
    75 kg

    Wykres mocy/momentu obrotowego

    Wykres mocy/momentu obrotowego
    Wykres mocy/momentu obrotowegoAuto Moto

    Wykres prędkości na biegach

    Wykres prędkości na biegach
    Wykres prędkości na biegachAuto Moto

    Nadwozie i wnętrze

    Nadwozie i wnętrze
    Nadwozie i wnętrzeAuto Moto

    Pomiary testowe

    Pomiary testowe: Mercedes C 200 7G-Tronic

    PRZYSPIESZENIA
    0-40 km/h
    1,8 s
    0-60 km/h
    3,2 s
    0-80 km/h
    4,9 s
    0-100 km/h
    7,2 s (7,3 s*) ↑
    0-120 km/h
    9,9 s
    60-100 km/h
    4,0 s
    80-120 km/h
    5,0 s
    Prędkość maksymalna
    235 km/h*
    DROGI HAMOWANIA
    100-0 km/h zimne
    35,8 m
    100-0 km/h rozgrzane
    35,5 m
    GŁOŚNOŚĆ W KABINIE
    przy 0 km/h
    43,6 dB
    przy 50 km/h
    57,6 dB
    przy 100 km/h
    62,8 dB
    przy 130 km/h
    67,0 dB
    ZUŻYCIE PALIWA
    śred. zużycie wg prod.
    5,6 l/100 km
    śred. zużycie w teście
    8,9 l/100 km
    pojemność zbiornika paliwa
    66 l**
    zasięg wg spalania test.
    742 km
    rodzaj paliwa
    benzyna 95 okt.
    emisja dwutlenku węgla
    131 g/km
    norma emisji spalin
    Euro 6
    *dane fabryczne
    **opcja za 262 zł, seryjnie 41 l
    ↑ wyniki bardzo dobre
    ↓ wyniki słabe
    Warunki atmosferyczne przy pomiarach: temperatura 3º C, nawierzchnia sucha.

    Ceny

    Ceny wersji C 200 (7G-Tronic)

    najniższa
    150 196 zł
    test. wersji (linia AMG)
    170 093 zł