Audi S3 po liftingu to hot hatch na piątkę. Nie tylko styliści się popisali

Audi S3 po liftingu jest jeszcze lepszym hot hatchem. Najważniejszych zmian nie widać gołym okiem.
Audi S3 po liftingu jest jeszcze lepszym hot hatchem. Najważniejszych zmian nie widać gołym okiem.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Audi S3 Sportback (2024) - dane techniczne

Wersja
Audi S3 Sportback
Długość
4354 mm
Wysokość
1425 mm
Szerokość
1984 mm
Rozstaw osi
2630 mm
Pojemność bagażnika
325-1145 l
Masa własna
1575 kg
Silnik
2.0 TFSI, benzynowy
Moc
333 KM i 420 Nm
Skrzynia
7-stopniowa, S tronic
Napęd
na wszystkie koła, quattro
Prędkość maksymalna
250 km/h
0-100 km/h
4,7 s

Audi S3 po liftingu. Zmiany wizualne to dopiero początek

Audi S3 po face liftingu ma 333 KM i 420 Nm momentu obrotowego. Większa moc to jednak nie wszystko.
Audi S3 po face liftingu ma 333 KM i 420 Nm momentu obrotowego. Większa moc to jednak nie wszystko.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W Audi S3 po liftingu zmieniło się także w środku. jest nowy przełącznik zmiany biegów, sportowy widok zegarów i nagłośnienie firmy Sonos.
W Audi S3 po liftingu zmieniło się także w środku. jest nowy przełącznik zmiany biegów, sportowy widok zegarów i nagłośnienie firmy Sonos.INTERIA.PL
Audi S3 w trybie "Launch Control" przyspiesza do pierwszej "setki" w 4,7 sekundy.
Audi S3 w trybie "Launch Control" przyspiesza do pierwszej "setki" w 4,7 sekundy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Audi S3 przybrało na mocy. Różnica jest zauważalna

Audi S3 po zmianach ma więcej mocy i nową mapę skrzyni biegów. Auto jest żwawsze i szybciej reaguje na polecenia kierowcy.
Audi S3 po zmianach ma więcej mocy i nową mapę skrzyni biegów. Auto jest żwawsze i szybciej reaguje na polecenia kierowcy.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi S3 oferuje kilka trybów jazdy. Kierowca może też dostosować pracę poszczególnych podzespołów według własnych preferencji.
Audi S3 oferuje kilka trybów jazdy. Kierowca może też dostosować pracę poszczególnych podzespołów według własnych preferencji.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Już nie trzeba dopłacać. Słabsze S3 też potrafi się ślizgać

Rozdzielacz momentu obrotowego (Torque Splitter) to rewolucja. Zapewnia większą stabilność w zakrętach i pozwala wprowadzić auto w kontrolowany poślizg.
Rozdzielacz momentu obrotowego (Torque Splitter) to rewolucja. Zapewnia większą stabilność w zakrętach i pozwala wprowadzić auto w kontrolowany poślizg.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Audi S3 jest dostępne z reflektorami LED Matrix. Sygnaturę świateł do jazdy dziennej można zmieniać z poziomu systemu multimedialnego.
Audi S3 jest dostępne z reflektorami LED Matrix. Sygnaturę świateł do jazdy dziennej można zmieniać z poziomu systemu multimedialnego.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Lepsze, więc droższe. Cena nowego Audi S3 może zaskoczyć

Audi S3 po liftingu rozpoznamy po zmienionej sygnaturze tylnych świateł LED z dynamicznymi kierunkowskazami.
Audi S3 po liftingu rozpoznamy po zmienionej sygnaturze tylnych świateł LED z dynamicznymi kierunkowskazami.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Sportowe fotele sprawdzają się na długich trasach i zapewniają dobre wsparcie podczas pokonywania ostrych zakrętów.
Sportowe fotele sprawdzają się na długich trasach i zapewniają dobre wsparcie podczas pokonywania ostrych zakrętów.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Masa fizycznych przycisków i wszystkie na wyciągnięcie ręki - za to duży plus.
Masa fizycznych przycisków i wszystkie na wyciągnięcie ręki - za to duży plus.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL

Niemcy nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa

Tytanowy tłumik końcowy firmy Akrapovic to jedna z droższych opcji, jakie znajdziemy w konfiguratorze.
Tytanowy tłumik końcowy firmy Akrapovic to jedna z droższych opcji, jakie znajdziemy w konfiguratorze. Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W Audi S3 po liftingu nie brakuje sportowych akcentów. Na drzwiach pojawiła się dekoracja w kształcie rombu.
W Audi S3 po liftingu nie brakuje sportowych akcentów. Na drzwiach pojawiła się dekoracja w kształcie rombu.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W Audi S3 po liftingu pojawił się nowy selektor zmiany biegów. Wcześniej widzieliśmy go w elektrycznych modelach tj. e-tron GT.
W Audi S3 po liftingu pojawił się nowy selektor zmiany biegów. Wcześniej widzieliśmy go w elektrycznych modelach tj. e-tron GT.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
W Audi S3 wygodnie będzie podróżować czterech dorosłych pasażerów. Na tylnej kanapie znajdziemy też mocowania ISOFIX.
W Audi S3 wygodnie będzie podróżować czterech dorosłych pasażerów. Na tylnej kanapie znajdziemy też mocowania ISOFIX.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Świetlną sygnaturę świateł możemy zmieniać z poziomu systemu multimedialnego.
Świetlną sygnaturę świateł możemy zmieniać z poziomu systemu multimedialnego.Jan Guss-GasińskiINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?