Koncepcyjny Jeep Treo

Przyjrzyjmy się jednemu z prototypowych modeli zaprezentowanych na trwającym właśnie salonie samochodowym w Tokio. Mowa tu o odważnym pomyśle nazwanym Jeep Treo, który już samym debiutem w Japonii (a nie w USA, czy Europie) zdradza swoją niekonwencjonalność.

Już zdążyliśmy się przyzwyczaić, że koncepcyjne modele kierowane są w głównej mierze do ludzi młodych. Nie inaczej jest w przypadku Treo. Zresztą trudno wyobrazić sobie, by w tej futurystycznej konstrukcji mieli zasiadać w przewadze ludzie starsi cechujący się spokojnym usposobieniem.

Zdaniem przedstawicieli koncernu DaimlerChrysler, Jeep Treo idealnie pasowałby w przyszłości (jeśli w ogóle trafi kiedykolwiek do produkcji) do ulic dużych miast, gdzie w razie potrzeby mógłby być wykorzystywany do weekendowych wypadów na wieś, na plażę, tudzież w góry.

Pojazd posiada zwężającą się z tyłu kabinę i przystosowany jest do przewozu trzech osób w układzie

2+1 (dwie osoby siedzą z przodu, a jeden pasażer na tylnym fotelu). Układ napędowy wykorzystuje energię uzyskaną z przemiany wodoru - paliwo, które zdaniem specjalistów zastąpi w przyszłości obecnie stosowane źródła energii.

Dane techniczne Jeepa Treo:
Koła:            19" x 6"
Opony:          185/65R19
Długość:          3235 mm
Szerokość:        1680 mm
Wysokość:         1585 mm
Rozstaw osi:      2450 mm
Rozstaw kół:
Przód/Tył:        1499 mm
Prześwit podwozia: 200 mm
Zwis przedni:      350 mm
Zwis tylny:        430 mm
Waga:              816 kg
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Jeep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy