Ferrari z Bombaju

Czy w dalekich Indiach można projektować supersportowe samochody? Okazuje się że tak. Firma DC (od Dilip Chhabria Design Pvt. Ltd) z Mumbai zaprezentowała w Genewie pojazd o nazwie "Go". To juz trzeci prototyp opracowany przez tą firmę. Wcześniej z bardzo ciepłym przyjęciem spotkały się DC "Infidel" i DC "Gaia".

Hinduskie "ferarri" napędzane będzie tym samym silnikiem co M12 GTR 3 angielskiego Noble - szesciocylindrową, turbodoładowaną jednostką o pojemnosci 2500 ccm.

Nazwa "Go" trafnie oddaje wysiłek DC Design włożony w zaprojektowanie bardzo nowoczesnej i smukłej sylwetki, która uzupełniałaby nieprzeciętne osiągi samochodu. Uwagę przyciągają bardzo ostre kształty auta, w których dopatrzyć się można odniesień zarówno do samochodów klasycznych, jak i karoserii nowoczesnych prototypów.

"Go", podobnie jak większość samochodów sportowych, ma karoserię zabudowaną na ramie rurowej. Nadwozie może być wykonane z metalu lub z włókien węglowych w zależności od przewidzianej ceny samochodu oraz jego osiągów.

Silnik to kompozytowy Duratec V6 o pojemności 2,5 litra (zamontowany poprzecznie przed tylną osią) z czterema zaworami na cylinder i elektronicznie sterowanym wtryskiem paliwa. Po dwa wałki rozrządu umieszczono ponad każdą z dwóch głowic. Do tego dwie turbosprężarki Garret T25 chłodzone wodą. Moc maksymalna 310 KM. Moment maksymalny 440 Nm.

Reklama

Dane techniczne:

Hamulce. Przednie - tarcze podwójnie wentylowane (nawiercane) o średnicy 330 mm i grubości 30 mm. Zaciski kompozytowe, czterotłoczkowe AP.

Tylne - tarcze podwójnie wentylowane (nawiercane) o średnicy 330 mm i grubości 26 mm. Zaciski kompozytowe, czterotłoczkowe AP. Układ hamulcowy podwójny ze wspomaganiem. Przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej.

Zawieszeni. Przednie - Wahacze podwójne o różnej długości, pionowo umieszczone amortyzatory Bilstein.

Tylne - wahacze podwójne, pionowo umieszczone amortyzatory Bilstein

Układ kierowniczy Przekładnia zębatkowa, wspomaganie, przełożenie 2,5 obrotu kierownicy od oporu do oporu.

Koła i ogumieni. Przód - Felgi aluminiowe 18". Szerokość 8,5 cala. Opony 225/40 ZR 18 (szerokość 225 mm, indeks prędkości >300 km/h)

Tył - Felgi aluminiowe 18". Szerokość 10 cali. Opony 265/35 ZR 18.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: design | Ferrari
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy