Znamy polskie ceny chevroleta malibu

Do polskich salonów Chevroleta dotarły właśnie pierwsze egzemplarze flagowej limuzyny amerykańskiej marki - modelu malibu. Czy samochód ma szansę odnieść w naszym kraju sukces?

Chociaż w Polsce mało kto kojarzy nazwę tego auta, warto wiedzieć, że pierwsza generacja malibu zadebiutowała w 1964 roku. Oznacza to, że pojazd ten jest najdłużej produkowanym samochodem segmentu D na świecie!

Obecna, ósma już generacja auta opracowana przy współpracy z koreańskim oddziałem General Motors, pełnić ma na wielu rynkach rolę flagowego pojazdu amerykańskiej marki. Jak przystało na auto o reprezentacyjnych ambicjach, długość nadwozia to aż 4,86 m. Gwarancją przestronnego wnętrza jest rozstaw osi wynoszący niemal 2,74 m.

Reklama

W europejskich salonach malibu oferowany jest z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym, w obu przypadkach są to jednostki rzędowe, czterocylindrowe. Motor o zapłonie iskrowym dysponuje mocą 167 KM (przy 5800 obr./min), zapewniając prędkość maksymalną 204 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w czasie 9,5 sekundy (w wersji z manualną przekładnią). Maksymalny moment obrotowy wynosi 225 Nm (przy 4600 obr./min). Jeśli wierzyć danym producenta, w cyklu mieszanym, auto z tą jednostką napędową zużywa 7,8 litra benzyny na 100 km.

Ceny malibu z tym silnikiem rozpoczynają się w Polsce od 86 990 zł (auto dostępne jest w trzech wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ). Kompletnie wyposażony model mający na pokładzie m.in.: automatyczną, dwustrefową klimatyzację, elektrycznie regulowane fotele i lusterka (z pamięcią ustawień), reflektory ksenonowe czy 7-calowy wyświetlacz LCD wyceniony został na 101 990 zł.

Silnik wysokoprężny o pojemności 2,0 l uzupełni ofertę amerykańskiej marki za kilka tygodni. Jego moc to 160 KM (przy 4000 obr./min), maksymalny moment obrotowy - 350 Nm (przy 1750 obr./min). Jednostka wyposażona jest w wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail, dwa wałki rozrządu umieszczone w głowicy, turbosprężarkę o zmiennej geometrii oraz intercooler. W połączeniu z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów silnik ten zużywać ma średnio 5,3 litra oleju napędowego na 100 km.

Ceny wysokoprężnego malibu startują z pułapu 94 990 zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Chevrolet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy