Znajdź różnicę, czyli lifting Alfy Romeo MiTo

Mija właśnie piąty rok od premiery Alfy Romeo MiTo a to oznacza, że model powoli zbliża się do końca cyklu produkcyjnego. By przedłużyć jego rynkową karierę Włosi zafundowali mu właśnie subtelny lifting.

Zmiany dostrzegą wyłącznie fani Alfy Romeo. Największą nowością jest przeprojektowane Scudetto, czyli osłona chłodnicy, która ma teraz nawiązywać kształtem do większej Giulietty. Auto otrzymało również nowe felgi ze stopów lekkich w rozmiarze 15 cali, do dziesięciu poszerzyła się paleta kolorów nadwozia.

Kosmetyczne poprawki dotknęły wnętrze. Dodano trzy nowe wzory tapicerek, zmodernizowano również system multimedialny.

Pod maską jedyną nowością jest wzmocniona wersja dwucylindrowego silnika 0,9 l TwinAir. Jednostka rozwija teraz moc 105 KM i generuje maksymalny moment obrotowy 145 Nm. Najmniejsza Alfa z tym silnikiem rozpędza się do 100 km/h w 11,4 s. i - wg danych producenta - zużywa średnio 4,2 l paliwa na 100 km.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama