Wyższa klasa Picasso

Citroen wprowadza na rynek ekskluzywną wersję swojego popularnego mikrovana - Xsary Picasso. Samochód będzie dysponował stylowym wystrojem wnętrza, elegancką linią nadwozia i bogatą ofertą podstawowego wyposażenia. Do jego napędu posłuży jeden z dwóch dostępnych silników - wysokoprężny lub benzynowy. Francuski producent liczy na to, że dodatkowe wersje Xsary Picasso poprawią, i tak już bardzo dobrą, sprzedaż tego modelu.

W bogatym wyposażeniu seryjnym nowych wersji znajdą się: automatyczna klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby tylnych drzwi, pełnowymiarowy szklany dach otwierany elektrycznie, elektrycznie ustawiane lusterka wsteczne oraz trzy niezależnie przesuwane tylne fotele. Dodatkowo samochód można wyposażyć między innymi w lodówkę w miejscu schowka na rękawiczki i kierownicę obitą czarną skórą. Z zewnątrz ekskluzywna wersja Xsary Picasso posiadać będzie zderzaki, boczne listwy, lusterka wsteczne i klamki drzwi w kolorze nadwozia oraz aluminiowe felgi "Estoril".

Wnętrze posiada ciepłą, przytulną atmosferę, głównie za sprawą beżowej, welurowej tapicerki. Belka przechodząca poziomo przez deskę rozdzielczą jest w kolorze ciemnego brązu, co efektownie kontrastuje z jasnym, metalicznym brązem konsoli centralnej, kratek wlotów powietrza i klamek drzwi. Osłony głośników i pasy bezpieczeństwa są w kolorze jasnego beżu. Po raz pierwszy w modelu Xsara Picasso wprowadzono opcję skórzanej tapicerki. Dostępny jest również system nawigacji satelitarnej.

Do napędu luksusowych minivanów Citroena posłużą dwa silniki. Nabywca będzie mógł wybrać 90-konną jednostkę wysokoprężną HDi o pojemności 2,0 litra lub 16-zaworowy silnik benzynowy 1.8i o mocy 117 KM.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Picasso
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy