Tak wygląda nowa Dacia Logan MCV. Ma jeden feler...

Rozpoczynający się dziś salon motoryzacyjny w Genewie obfituje w światowe premiery. Jedną z nich jest nowy pojazd rumuńskiej Dacii - Logan w wersji kombi, czyli MCV.

Samochód zbudowano w oparciu o nową generację rumuńskiego sedana. Pięcioosobowe nadwozie mierzy 4,49 m długości i oferuje możliwość przewozu ładunków o długości do 2,7 m. Pojemność bagażnika to 573 l.

Rumuńska firma postanowiła ułatwić klientom wybór jednostki napędowej. Samochód oferowany będzie z jednym silnikiem benzynowym (trzycylindrowy doładowany 1,2 l TCe o mocy 90 KM) i jednym wysokoprężnym (1,5 l DCi o mocy 90 KM). Ostatnia jednostka - jeśli wierzyć oficjalnym danym technicznym - zużywać ma średnio jedynie 3,8 l oleju napędowego na 100 km.

Reklama

To dość niespodziewane posunięcie Francuzów. Dacię kupowały osoby szukające samochodu taniego, nieskomplikowanego, prostego w obsłudze, bezawaryjnego, który można łatwo zagazować. Po wycofaniu z oferty konwencjonalnych, wolnossących czterocylindrowych silników benzynowych Logan MCV traci wiele z tych atutów.

Na liście standardowego wyposażenia auta znalazły się m.in. cztery poduszki powietrzne, system ESP, wspomaganie kierownicy i system isofix. Wśród opcji znajdziemy m.in. nawigacja satelitarna, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system multimedialny czy czujniki cofania.

Nowy Logan MCV pojawi się w sprzedaży w czerwcu. Ceny auta nie są jeszcze znane.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Dacia Logan MCV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy