Renault Kadjar po liftingu

Renault poddało modernizacji swojego kompaktowego SUV-a, czyli Kadjara. Co zmieniło się tym samochodzie?

Renault Kadjar debiutował na rynku w 2015 roku, po 3 latach przyszła więc pora na jego odświeżenie. Największe zmiany znajdziemy z przodu samochodu, gdzie pojawiła się szersza osłona chłodnicy z chromowanymi wstawkami oraz zderzak, w którym większe obszary niż wcześniej, są lakierowane w kolorze nadwozia.

W kształcie świateł do jazdy dziennej podkreślono kształt C, typowy dla innych modeli Renault, ponadto światła przeciwmgielnie wykonano w technologii LED.

Niewielki zmiany dotknęły wnętrze. Pojawiły się nowe materiały, a przede wszystkim nowy 7-calowy ekran dotykowy z systemem R-Link 2. Nowe są fotele oraz panel sterowania szybami.

Renault Kadjar po liftingu będzie oferowane z benzynowym silnikiem 1.3 TCe, który stosowany już jest w modelach Scenic, Captur i Megane. Do wyboru będą dwie wersje o mocy 140 i 160 KM oraz przekładnia manualna lub zautomatyzowana, dwusprzęgłowa EDC. Wszystkie wersje wyposażono w filtr cząstek stałych.

Reklama

Kadjar będzie również dostępny z silnikami wysokoprężnymi, wyposażonymi w katalizator SCR, którego zadaniem jest redukcja poziomu tlenków azotu. Słabszy silnik Blue dCi ma 1.5 l pojemności i 115 KM (o 5 KM więcej niż przed liftingiem), zaś mocniejszy silnik to jednostka 1.6 Blue dCi o mocy 150 KM, a czyli o 20 KM mocniejsza niż wcześniej.

Słabsza jednostka Diesla będzie parowana ze skrzynią manualną lub zautomatyzowaną EDC, zaś mocniejsza - wyłącznie z przekładnią manualną, ale będzie mogła napędzać również wszystkie cztery koła.

Ponadto w Kadjarze z napędem na jedną oś producent zapowiada stosowanie zmodyfikowanego systemu Extended Grip, który poprawia przyczepność na śliskich nawierzchniach.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy