pro_ceed w Madrycie

Być może brzmi to niewiarygodnie, ale w tak trudnym do zawojowania segmencie samochodów klasy kompakt, czwartą na liście najlepiej sprzedających się samochodów w Polsce w 2007 roku jest ...Kia.

Koreańczycy sprzedali u nas w minionym roku przeszło 5000 ceedów, w 2008 roku zamierzają poprawić ten wynik do poziomu 8000 sztuk. Czy tak ambitny plan może się udać?

Jest to całkiem prawdopodobne. Z początkiem stycznia w salonach pojawiła się kolejna wersja nadwoziowa popularnego ceeda - trzydrzwiowa kia pro_ceed. W Madrycie trwają właśnie jazdy testowe nowym modelem, na miejscu jest reporter INTERIA.PL

Trzydrzwiowy kompakt dedykowany jest głównie do młodej klienteli, która ceni sobie sportowe właściwości jezdne. Wprawdzie gama jednostek napędowych nie uległa zmianie (moce od 90 do 143 KM), ale niewielkie zmiany w zawieszeniu sprawiły, że auto zyskało nieco sportowego ducha.

Trzeba też przyznać, że z projektem całkiem nieźle poradzili sobie styliści. Linia dachu obniżona o 30 mm i niewielki retusz kilku linii sprawiły, że auto prezentuje się całkiem zadziornie.

Co zapewne ucieszy młode rodziny w stosunku do pięciodrzwiowego modelu nie zmieniony pozostał bagażnik, który legitymuje się pojemnością 340 litrów. Bez zmian pozostała również 7 letnia gwarancja, której Kia zawdzięcza swoją pozycje na rynku.

Reklama

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kompakt | auto | Kia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy