Peugeot 206+!

Są samochody, które lepiej niż inne znoszą próbę czasu, i którym nie szkodzi nawet wprowadzenie na rynek ich następcy.

Książkowym przykładem takiego długowiecznego auta jest peugeot 206. Samochód ten pozostaje w produkcji mimo tego, że od kilku już lat flagowym przedstawicielem Peugeota w segmencie B jest model 207.

Popularna 206-tka debiutowała w 1998 roku i do tej pory sprzedano ponad 6.5 mln tych samochodów.

O tym, że model 206 nie jest traktowany przez Peugeota przez po macoszemu i że nikt nie myśli o zakończeniu produkcji świadczy... lifting jakiemu właśnie go poddano. Polegał o na przeszczepieniu szerokiego "uśmiechu" charakterystycznego dla nowych modeli francuskiego producenta (w tym 207-ki) do nadwozia modelu 206. Nieco zmieniono również kształt tylnych lamp i zderzaka oraz wnętrze, które otrzymało nowocześniejszy wygląd, nawiązujący do wnętrza modelu 207. Tak powstały pojazd otrzymał nazwę 206+.

Model po liftingu, który produkowany jest we francuskiej fabryce w Mulhouse będzie dostępny z jedną z trzech jednostek napędowych. Klienci mogą wybierać spośród dobrze znanych silników benzynowych 1.1 (60 KM) i 1.4 (75 KM) oraz diesla 1.4 HDI (70 KM).

Oceń swoje auto. Wystarczy wybrać markę... Kliknij TUTAJ.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Peugeot | Peugeot 206
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy