Niby to zwykła E-klasa

Na pierwszy rzut oka to "zwykła" E-klasa, jednak dźwięk widlastego, ośmiocylindrowego silnika zdradza wyjątkowy charakter tej statecznej limuzyny - pisze w nowym wydaniu tygodnik Motor.

514 KM zapewnia Mercedesowi niesamowite osiągi, które budzą podziw nawet właścicieli supersportowych samochodów. Co ważne, E 63 AMG w razie potrzeby idealnie spełni rolę komfortowego i przestronnego sedana.

***

Używane: Opel Astra Caravan, VW Polo Variant

Na pozór te dwa auta wiele różni. Ale gdy przeanalizujemy ceny używanych egzemplarzy z podobnego rocznika i ze zbliżonym silnikiem, okaże się, że Polo i Astra kosztują niemal tyle samo. Przyglądamy się wadom i zaletom obu aut w wersjach z uniwersalnym nadwoziem kombi i silnikiem o mocy 60 KM.

Reklama

***

Motopasje: Mercedes Unimog

Grzegorz Baran, który będzie się ścigał w najbliższym Rajdzie Dakar (6-21.01.2007), pytany o to, dlaczego zamiast 600-konnego potwora wybrał Unimoga o mocy zaledwie 300 KM, mówi: Wśród wielkich ciężarówek to "maleństwo" potrafi dojechać nawet na 4., 5. miejscu. Inni producenci mogą pozazdrościć Unimogowi zdolności terenowych i doskonałego zawieszenia.

***

Zrób to sam: Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy

Gdy nagle skończy się płyn do spryskiwaczy, nim dojedziemy do najbliższej stacji paliw, ryzykujemy jazdę z brudną szybą. Problem rozwiązuje czujnik poziomu płynu. Urządzenie, jak w autach wyższych klas, możemy zainstalować także w tańszych modelach.

tygodnik "Motor"
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy