Mitsubishi Delica D:5 po modernizacji

Mitsubishi odświeża ofertę modeli użytkowych. Po odmłodzonym L200 przyszła pora na popularny na rynkach azjatyckich model Delica.

Mitsubishi Delica D:5
Mitsubishi Delica D:5Informacja prasowa (moto)

Japońska firma zaprezentowała właśnie gruntownie odświeżoną, piątą, generację modelu, który w rodzimej Japonii oferowany jest nieprzerwanie od 1968 roku. Swego czasu, jako L300 i Space Gear, użytkowe Mitsubishi spotkać można było również na drogach Starego Kontynentu.

Chociaż auto, podobnie jak pickup L200, przedstawiane jest jako nowa generacja, w rzeczywistości mamy do czynienia z głębokim liftingiem nadwozia. Oznacza to, że bez zmian pozostał np. rozstaw osi (2,85 m) oraz wymiary karoserii (niespełna 4,73 m długości, 1,8 m szerokości i ponad 1,87 m wysokości).

Niezwykła krzyżówka SUVa z minivanem przystosowana jest do przewozu sześciu osób. Każda z nich ma do dyspozycji osobny fotel (w trzech rzędach).

Mitsubishi Delica D:5Informacja prasowa (moto)

Biorąc pod uwagę rynki docelowe, zaskakujące może być źródło napędu. Pod maską prezentowanego modelu D:5 znajdziemy wysokoprężny silnik 2,2 l generujący 170 KM i 392 Nm. Moc trafia na koła za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów. Samochód standardowo wyposażony jest w napęd 4x4 (trzy tryby jazdy: 2WD, 4WD i 4WD Lock).

Mitsubishi Delica D:5Informacja prasowa (moto)

Auto trafić ma do azjatyckich salonów Mitsubishi w najbliższym czasie. W ofercie pojawią się dwie wersje: standardowa oraz "Urban Warrior". Ta ostatnia wyróżnia się bogatszym wyposażeniem w postaci elektrycznie zamykanej tylnej klapy czy - wykończonych skórą - elektrycznie sterowanych foteli.

Mitsubishi Delica D:5Informacja prasowa (moto)

Jak myślicie, czy samochód tego pokroju przyjąłby się też na rynkach Starego Kontynentu?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas