Mercedes-AMG S 65 Cabriolet z silnikiem V12 biturbo

Mercedes zaprezentował właśnie kolejnego członka rosnącej rodziny nowej klasy S. To - sygnowany przez AMG - model S65 Cabriolet napędzany benzynowym silnikiem V12!

Mercedes-AMG S 65 Cabriolet - bo tak właśnie brzmi pełna nazwa nowego auta - trafi na rynek na początku kwietnia przyszłego roku. Pierwsze egzemplarze dostarczone zostaną klientom w maju.

W przypadku tego modelu downsizing oznacza zamontowanie dwóch turbosprężarek w potężnym, dwunastocylindrowym silniku o pojemności 6,0 l. Jednostka - w zakresie między 4800 a 5400 obr./min generuje moc aż 630 KM i dysponuje monstrualnym momentem obrotowym 1000 Nm. Wartość ta dostępna jest w szerokim zakresie - od 2300 do 4300 obr./min!

W układzie przeniesienia napędu zastosowano automatyczną przekładnię AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC PLUS. Auto porusza się na 20-calowych, 16-ramiennych, kutych obręczach z oponami w rozmiarze 255/40 z przodu i 285/35 z tyłu!

Reklama

Samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 4,1 s i osiąga - limitowaną elektronicznie - prędkość maksymalną 250 km/h. Jeśli wierzyć danym technicznym auto emituje 272 g CO2/km, co odpowiada średniemu zużyciu paliwa na poziomie 12 l/100 km.

Miękki, materiałowy dach oferowany jest w kolorach czarnym, niebieskim, beżowym i ciemnoczerwonym. Za jego składanie odpowiadają elektrohydrauliczne siłowniki. Transformacja w kabriolet trwa około 17 sekund i może być przeprowadzana przy prędkości do 50 km/h.

Lista wyposażenia standardowego obejmuje m.in. pikowaną, skórzaną tapicerkę, wyświetlacz HUD, touchpad, podgrzewane i wentylowane fotele, system nadmuchu ciepłego powietrza na szyję AIRSCARF czy aktywne, sportowe zawieszenie oparte o technologię AIRMATIC. Kierowca ma też do dyspozycji system kamer zapewniający widok w promieniu 360 stopni, nagłośnienie 3d firmy Burmester i całą armię elektronicznych systemów wspomagających (m.in. DISTRONIC PLUS, PRE-SAFE BAS PLUS, itd.)

Na liście opcji pojawi się m.in. ceramiczny układ hamulcowy z tarczami o średnicy 420 mm z przodu i 360 mm z tyłu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mercedes S Klasa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy