Mercedes-AMG GT po modernizacji

W cztery lata od rynkowego debiutu Mercedes-AMG GT poddany został liftingowi. Auto doposażono w kilka rozwiązań z nowego AMG GT 4-Door Coupe.

Podobnie, jak w AMG GT 4-Door Coupe, w wyposażeniu standardowym dwudrzwiowych odmian pojawił się cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala. Oprócz nowych grafik przygotowano trzy charakterystyczne dla AMG tryby: Classic, Sport oraz Supersport. Za pomocą lewego przycisku dotykowego na kierownicy kierowca może indywidualnie sterować rozmieszczeniem poszczególnych pól informacyjnych. Prędkościomierz czy obrotomierz - wedle życzenia - mogą więc trafić na prawą lub lewą stronę wyświetlacza.

Na liście opcji pojawił się też "wolnostojący", dotykowy wyświetlacz o przekątnej 10,25 cala zamontowany na szczycie konsoli środkowej. Sama konsola również otrzymała nową stylistykę, inspirowaną wyglądem silników V8 (przyciski z piktogramami podzielono na dwie pionowe grupy nawiązujące kształtem do głowic silnika). Przy okazji Mercedes-AMG GT otrzymał również nową, znaną z C63, kierownicę ze zintegrowanymi przyciskami Touch Control.

Reklama

Mercedes proponuje też klientom ciekawą aplikację systemu info-rozrywki o nazwie AMG TRACK PACE. To "wirtualny inżynier wyścigowy", który potrafi zapisywać (do 10 razy na sekundę) i analizować aż 80 parametrów jazdy. W czasie torowych zmagań, dzięki przejrzystemu menu, kierowca - w czasie rzeczywistym - sprawdzać może, czy osiągane wyniki są lepsze niż na poprzednich okrążeniach. System dysponuje mapami wielu znanych torów. Ponadto oferuje też możliwość "uczenia się" nowych lokalizacji.

Przy okazji kuracji odświeżającej w modelach Mercedes-AMG GT pojawiły się też, nawiązujące do AMG GT 4-Door Coupe, diodowe reflektory główne. Z tyłu znajdziemy przeprojektowany dyfuzor i zmienione końcówki układu wydechowego.

W ofercie zadebiutowały też nowe wzory obręczy kół, "pakiet parkingowy" (asystent parkowania i dwie kamery - przednia i tylna) oraz nowy lakier "brilliant blue magno".

Zmodyfikowano również system AMG DYNAMIC SELECT, który zyskał teraz funkcję "AMG DYNAMICS" oferującą kilka trybów jazdy (bazowy, zaawansowany, pro oraz master). Ma to być rodzaj "elektronicznego anioła stróża" działającego jednak w taki sposób, by kierowca nie doświadczał wrażenia ingerencji w jego decyzje.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy