Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC zmodernizowany

Mercedes-AMG zaprezentował właśnie odświeżoną wersję GLC 43 4MATIC.

Samochód może się teraz pochwalić świeższym wyglądem. Auto otrzymało również dodatkowy zastrzyk mocy.

GLC 43 4MATIC ma zmodernizowaną, charakterystyczną dla pojazdów z Affalterbach, osłonę chłodnicy z pionowymi chromowanymi żebrami. Nowe są również reflektory główne zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej. Styliści przemodelowali ponadto kształty tylnych świateł (diodowe). Standardowo auto porusza się na 19-calowych obręczach z palety AMG. Lista opcji obejmuje pięć dodatkowych wzorów w rozmiarach od 19 do 21 cali.

Reklama

W kabinie standardowo oferowane są sportowe fotele i czarna tapicerka ze skóry i alcantary przeszyta kontrastowymi, czerwonymi, szwami. Centralną pozycję kierownicy (z palety AMG, z gładzikami do sterowania systemami pokładowymi) wyznacza czerwony pasek na jej wieńcu. Czerń kabiny rozjaśniają listwy ozdobne z aluminium. Kierowca ma do dyspozycji pięć trybów jazdy (ślisko, komfort, sport, sport+, indywidualny) zmieniających nastawy silnika, skrzyni biegów, zawieszenia i układu kierowniczego. 

Pod maską pracuje podwójnie doładowany benzynowy V6 o pojemności 3,0 l. Jednostka generuje 390 KM (5500-6000 obr./min.) i dostarcza 520 Nm (2500-4500 obr./min.). Moc trafia na cztery koła w proporcji 31:69 proc. z przewagą osi tylnej. W układzie przeniesienia napędu znajdziemy klasyczną automatyczną przekładnię (z konwerterem momentu obrotowego) AMG SPEEDSHIFT TCT o dziewięciu przełożeniach. Standard obejmuje adaptacyjne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ (zawieszenie pneumatyczne z amortyzatorami o elektronicznie sterowanej sile tłumienia) i elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego o zmiennej sile i przełożeniu.

Obie odmiany - AMG GLC 43 4MATIC i AMG GLC 43 4MATIC Coupe - przyspieszają do 100 km/h w 4,9 s i osiągają - limitowaną elektronicznie - prędkość maksymalną 250 km/h.

Ceny i pełna specyfikacja odświeżonego Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC nie zostały jeszcze opublikowane.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy