Lancer ralliart od 120 tys. zł

Mitsubishi wprowadza na polski rynek lancera w wersji ralliart.

Samochód ten będzie stanowił pomost pomiędzy zupełnie "cywilnymi" lancerami o mocy 143 KM a supersportowym lancerem evolution oferowanym z 2-litrowym doładowanym silnikiem o mocy 295 KM.

Dzięki znakomitym osiągom (przyspieszenie 0-100 km/h - 7 sekund, maksymalny moment obrotowy 343 Nm przy 2500-4750 obr./min, prędkość maksymalna 230 km/h) uzyskiwanym za sprawą 2-litrowego doładowanego silnika o mocy 240 KM (tego samego, który napędza lancera evo X, lecz z mniejszą turbosprężarką) i układowi napędu wszystkich kół samochód stanowić będzie ciekawą propozycję.

Zastosowany w lancerze ralliart napęd AWC (All Wheel Control) to znany z lancera evo IX układ z aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym, przednim mechanizmem różnicowym typu torsen i tylnym płytkowym mechanizmem różnicowym o zwiększonym tarciu. Jest on jednak nieco mniej zaawansowany, ponieważ nie zawiera systemu Active Yaw Control, a w miejsce sportowego ABS-u zastosowano standardowy.

Nowy mitsubishi lancer ralliart jest oferowany z 4-drzwiowym nadwoziem typu sedan oraz 5-drzwiowym typu hatchback.

W Polsce dostępne są dwie wersje wyposażeniowe: GSR w cenie 119 990 zł i MR w cenie 134 990 zł.

Mitsubishi planuje w naszym kraju sprzedaż około 70 takich samochodów rocznie, a 60% z nich stanowić będą auta w wersji sedan. Dilerzy już przyjmują zamówienia, a klienci będą mogli odebrać auta na przełomie czerwca i lipca.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Mitsubishi | RalliArt
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy