Lamborghini gallardo LP550-2

Od 2001 roku Lamborghini nie ma w swojej ofercie samochodów z napędem tylko tylnej osi.

Teraz sytuacja ma się zmienić. Firma wyprodukuje 250 sztuk gallardo LP 550-2.

Centralny silnik i tylny napęd to przepis na klasyczny samochód sportowy. Ten schemat ma jednak pewne minusy - zaliczyć do nich trzeba np. większe problemy z trakcją niż w wypadku samochodów czteronapędowych. Dlatego LP550-2 będzie przyspieszało do 100 km/h w 3,9 s, podczas gdy czteronapędowe LP560-4 jest szybsze o 0,2 s.

Z zewnątrz wersja tylnonapędowa będzie niemal identyczna z LP560-4. Jedynym elementem wyróżniającym będzie... pasek biegnący wzdłuż nadwozia.

Ceny nowego modelu nie są jeszcze znane, jednak spekuluje się, że dzięki tańszemu układowi napędowemu auto będzie kosztowało o około 10 procent mniej niż LP560-4.

Lamborghini gallardo LP550-2 zadebiutuje najprawdopodobniej na jesiennym salonie we Frankfurcie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lamborghini Gallardo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy