Kia Niro Hybrid doczekała się modernizacji
Koreański hybrydowy crossover nie przeszedł rewolucyjnych zmian i ma ten sam układ napędowy, ale i tak nowości są zauważalne.
Face lifting Kii Niro można zaliczyć do tych "typowych". Lista zmian obejmuje przestylizowane zderzaki, poszerzone nadkola oraz nowe światła do jazdy dziennej i zmienione tylne reflektory. Nowe są także felgi aluminiowe w rozmiarze 16 i 18 cali.
We wnętrzu z kolei zdecydowano się na odświeżenie elektroniki. Zupełnie nowe są wirtualne zegary, a system multimedialny może mieć teraz nawet 10,25 cala. Oprócz nowej grafiki i przyjaźniejszej obsługi, oznacza to również przebudowę części deski rozdzielczej i przeniesienie centralnych nawiewów, aby zrobić miejsce dla większego ekranu. Powiewem nowoczesności jest także rezygnacja z nożnego hamulca pomocniczego, który aktywowany jest obecnie przyciskiem i ma funkcję Auto Hold.
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, zmodernizowane Niro Hybrid zachowało dotychczasowy układ napędowy, składający się z benzynowego silnika 1,6 l oraz elektrycznego motoru, które mogą wspólnie wygenerować 141 KM i 264 Nm. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem sześciobiegowej przekładni dwusprzęgłowej.
Zmodernizowana Kia Niro Hybrid trafi na rynek na początku 2020 roku.