Kia Niro Hybrid doczekała się modernizacji

Koreański hybrydowy crossover nie przeszedł rewolucyjnych zmian i ma ten sam układ napędowy, ale i tak nowości są zauważalne.

Face lifting Kii Niro można zaliczyć do tych "typowych". Lista zmian obejmuje przestylizowane zderzaki, poszerzone nadkola oraz nowe światła do jazdy dziennej i zmienione tylne reflektory. Nowe są także felgi aluminiowe w rozmiarze 16 i 18 cali.

We wnętrzu z kolei zdecydowano się na odświeżenie elektroniki. Zupełnie nowe są wirtualne zegary, a system multimedialny może mieć teraz nawet 10,25 cala. Oprócz nowej grafiki i przyjaźniejszej obsługi, oznacza to również przebudowę części deski rozdzielczej i przeniesienie centralnych nawiewów, aby zrobić miejsce dla większego ekranu. Powiewem nowoczesności jest także rezygnacja z nożnego hamulca pomocniczego, który aktywowany jest obecnie przyciskiem i ma funkcję Auto Hold.

Reklama

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, zmodernizowane Niro Hybrid zachowało dotychczasowy układ napędowy, składający się z benzynowego silnika 1,6 l oraz elektrycznego motoru, które mogą wspólnie wygenerować 141 KM i 264 Nm. Moc trafia na przednie koła za pośrednictwem sześciobiegowej przekładni dwusprzęgłowej.

Zmodernizowana Kia Niro Hybrid trafi na rynek na początku 2020 roku.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy