Giulietta z nową skrzynią

Już wkrótce w salonach pojawi się alfa romeo giulietta z dwusprzęgłową skrzynią TCT.

Przekładnia ta debiutowała w modelu mito. Teraz Alfa wprowadzi ją do giulietty. Debiut tej wersji będzie miał miejsce na salonie w Paryżu.

Na początek TCT dostępne będzie w autach napędzanych 170-konnym silnikiem 1.4 Multiair. W porównaniu do wersji ze skrzynią manualną zużycie paliwa ma być o około 10 proc. mniejsze (średnio 5,2 l/100 km). Samochód będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,7 s, prędkość maksymalna to 218 km/h.

Nieco później przekładnia TCT pojawi się w samochodach z silnikami Diesla.

A skoro już jesteśmy przy jednostkach wysokoprężnych, to w Paryżu zadebiutuje giulietta z nowym silnikiem. Dwulitrowa jednostka JTDM o mocy 140 KM wyposażona jest we wtrysk typu common-rail najnowszej generacji oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii i generuje 350 Nm (przy 1750 obr/min) momentu obrotowego. Silnik ten rozpędza giuliettę do 100 km/h w 9 sekund i zapewnia prędkość maksymalną 205 km/h przy średnim zużyciu paliwa 4,5 l/100 km.

Reklama

Zostań fanem naszego profilu na Facebooku. Tam można wygrać wiele motoryzacyjnych gadżetów oraz już niebawem... samochód na weekend z pełnym bakiem! Wystarczy kliknąć w "lubię to" w poniższej ramce.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: skrzynie | Alfa Romeo Giulietta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama