Ceny spadają by wzrosnąć?

Potrzeba było półtora roku spadkowego trendu euro, by polscy importerzy dostrzegli potrzebę obniżek cen samochodów na naszym rynku.

W ubiegłym tygodniu ruch wykonał jeden z największych graczy - Toyota. Taniej można już kupić samochody wielu innych marek, ale niemal wszyscy ich importerzy zapowiadają, że ewentualne umocnienie się euro względem złotego spowoduje z kolei podwyżki. W 29 numerze "Motoru" piszemy o tym gdzie i o ile taniej można teraz kupić nowe auta.

Cen nie będzie już zapewne obniżała Dacia. Na polskim rynku debiutuje właśnie kompaktowy hatchback Sandero, którego ceny zaczynają się od 28 500 zł.

W "Motorze" opisujemy wrażenia z pierwszych jazd tym samochodem i mocną odmianą Fiata 500 oferowaną pod marką Abarth. Pokazujemy także, jak wygląda kolejne wcielenie BMW serii 7, porównujemy Fiata Sedici i Volkswagena CrossPolo, testujemy Mazdę2, Volvo C30 i Jeepa Wranglera.

Reklama

Zwolennikom aut używanych przybliżamy wady i zalety Hondy Civic 7. generacji i popularnego w Polsce pickupa - Nissana Navarę. Wyjaśniamy także, z jakimi ograniczeniami trzeba się liczyć wybierając tanią nawigację GPS (za ok. 500 zł) i przypominamy przełomowy polski prototyp sprzed ćwierćwiecza - Beskida.

Te i wiele innych ciekawych informacji niezbędnych każdemu miłośnikowi motoryzacji znaleźć można w najnowszym, 29 numerze tygodnika "Motor.

Już od poniedziałku w kioskach!

tygodnik "Motor"
Dowiedz się więcej na temat: potrzeba
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy