Berlin 166
Dzisiaj w Berlinie odbyły się jazdy testowe nową alfą romeo 166. Pojazd ten, który zadebiutował na IAA we Frankfurcie nad Menem przeszedł proces "odświeżenia", aby poprawić zainteresowanie nim klientów i przedłużyć, wciąż niezłą sprzedaż. Zmiany są więcej niż kosmetyczne, zwłaszcza z przodu.
Najnowszy flagowiec Alfy Romeo prezentuje zmienioną stylizację nadwozia, poprawiony wystrój wnętrza i materiały wykończeniowe oraz bogatszą gamę dostępnych silników.
Pod maską nowej alfy znajdą się takie jednostki napędowe jak 150-konny silnik 2.0 TS, 188-konny 24 zaworowy 2.5 V6, 220-konny 3.0 V6 (wersja ta dostępna będzie jedynie z automatyczną skrzynią biegów) i 240-konny 24 zaworowy 3.2 V6 oraz dwa turbodiesle -150-konny 2.4 JTD 10v i 175-konny 2.4 Multijet 20v. Wszystkie te wersje silnikowe (poza odmianą 3.0) mogą współpracować z 6-stopniową manualną skrzynią biegów a 20-zaworowy Multijet także z nowej generacji "automatem".