Volvo V60 Cross Country - alternatywa dla SUVa

Zgodnie z tradycją Volvo, również najnowsze kombi marki - czyli nowa odsłona V60 - dostępne będzie w wersji uterenowionej.

Volvo V60 Cross Country
Volvo V60 Cross Country Volvo

Volvo V60 Cross Country odróżniają od zwykłego modelu plastikowe, nielakierowane nakładki na zderzaki, nadkola oraz progi. Auto ma także wyraźnie większy prześwit, który został zwiększony o 75 mm. Volvo nie podaje niestety ile w sumie prześwit wynosi, ale można przyjąć, że jest to około 21 cm.

Volvo V60 Cross Country

Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo
Volvo V60 Cross CountryVolvo

Jazdę poza utwardzonymi drogami ma ułatwiać tryb Offroad, a także asystent zjazdu ze wzniesień i specjalnie przeprogramowana kontrola trakcji.

Na początku Volvo V60 Cross Country kupimy tylko z jednym silnikiem benzynowym (T5, 250 KM) i jednym Diesla (D4, 190 KM). Później do oferty dołączy wersja plug-in hybrid oraz mild hybrid. Bez względu na wybraną jednostkę, auto zawsze ma napęd na wszystkie koła.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas