Toyota ProAce City - można zamawiać

ProAce City to nowość w segmencie lekkich dostawczaków. Samochód będzie oferowany jako dostawczy Furgon oraz w osobowej odmianie Verso. Auto trafi do pierwszych klientów w marcu 2020 roku, zaś już dziś w salonach Toyoty można składać zamówienia.

ProAce City dostępna jest z nadwoziem o dwóch długościach - Standard 4,4 m lub Long 4,7 m. W obu odmianach ładowność samochodu sięga nawet 1000 kg, a pojemność przestrzeni ładunkowej wynosi od 3,3 do 4,4 m3. Auto może także ciągnąć przyczepę nawet do 1,5 tony.

Do wyboru są dwa indywidualne fotele lub trzyosobowa kanapa z przodu. To drugie rozwiązanie umożliwia montaż systemu Smart Cargo, znanego z większego modelu ProAce. Smart Cargo łączy otwieraną przegrodę z unoszonym przednim siedzeniem pasażera, aby zwiększyć długość przestrzeni bagażowej o 1,3 m, a jej pojemność o 0,4 m3.

Reklama

ProAce City w wersji Furgon Brygadowy Active ma w drugim rzędzie składaną na płasko kanapę z przesuwaną przegrodą. Klapę przegrody można przesunąć w celu powiększenia pojemności ładunkowej. Maksymalną długość użyteczną można uzyskać przez złożenie fotela pasażera i wykorzystanie otwieranej klapy w przegrodzie. Z kolei osobowy ProAce City Verso może pomieścić nawet do 7 pasażerów w obu wersjach długości nadwozia.

Wnętrze wersji osobowej można skonfigurować na kilka sposobów. W drugim rzędzie mogą zostać zamontowane trzy indywidualne fotele przesuwane po szynach, które po złożeniu tworzą płaską podłogę, lub składana kanapa, dzielona w proporcji 60:40. Trzeci rząd siedzeń może zostać dodany zarówno w dłuższej, jak i krótszej wersji nadwozia. Znajduje się tam wystarczająco dużo miejsca, by zmieściły się na nim dorosłe osoby. Zarówno w wersji z kanapą, jak i w wersji z indywidualnymi fotelami ProAce City Verso wyposażony jest w trzy uchwyty ISOFIX w drugim rzędzie siedzeń, co jest kolejnym unikalnym rozwiązaniem w tym segmencie.

W odmianie pasażerskiej dostępny jest panoramiczny, szklany dach. W tej wersji auto można doposażyć w schowek nad głową podobny do tych, jakie montowane są w samolotach, oraz centralny, wiszący schowek o łącznej pojemności 74 litrów, dostępny z drugiego rzędu siedzeń oraz z bagażnika. Dostęp do bagażnika w ciasnych przestrzeniach ułatwia opcja otwieranego okna w tylnej klapie.

W gamie silnikowej Toyoty ProAce City znajduje się jednostka benzynowa 1.2 Turbo w wariantach o mocy 110 KM (z manualną skrzynią biegów) lub 130 KM (ze skrzynią automatyczną) oraz jednostka wysokoprężna 1.5 D-4D w wariantach 75, 100 i 130 KM - najmocniejszy z nich jest dostępny z 6-stopniową skrzynią manualną lub 8-stopniową automatyczną.

Dostawcza odmiana Furgon w wersji Active jest standardowo wyposażona także w radio z USB i Bluetooth, elektryczne szyby w pierwszym rzędzie, czujnik zmierzchu czy podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka zewnętrzne oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego i podłokietnikiem. Osobowe Verso ma ponadto w standardzie zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense z systemem awaryjnego hamowania, układem wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, układem rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy i aktywnym tempomatem, a także kolorowy wyświetlacz między zegarami i klimatyzację.

Ceny ProAce City Standard zaczynają się od 58 500 zł za wersję Furgon Life z silnikiem 1,5 l D-4D o mocy 75 KM. Wersja Active z tym silnikiem kosztuje 66 800 zł. Najmocniejsze odmiany o mocy 130 KM z automatyczną skrzynią biegów kosztują 75 600 zł za silnik benzynowy 1.2 Turbo lub 84 900 zł za silnik Diesla.

Dostawczy ProAce City Long ze 100-konnym silnikiem Diesla kosztuje 76 900 zł, zaś za auto z 130-konnym silnikiem wysokoprężnym z automatyczną skrzynią trzeba zapłacić 86 700 zł. Benzynowa wersja 1.2 Turbo 130 KM kosztuje 78 600 zł.

Ceny osobowej odmiany Verso z nadwoziem Standard zaczynają się od 84 200 zł, zaś z nadwoziem Long - od 88 200 zł. ProAce City Verso jest oferowany z obydwoma silnikami benzynowymi 1.2 Turbo (110 i 130 KM) oraz z jednostkami wysokoprężnymi 1.5 o mocy 100 i 130 KM.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy