Toyota Prius+ po liftingu

Po ponad 3 latach produkcji Toyota przeprowadza subtelną modernizację europejskiej wersji Priusa+ (w Polsce model oferowany jest od ubiegłego roku).

Toyota Prius+ po liftingu
Toyota Prius+ po liftinguToyota

7-osobowa hybryda otrzymała przedni pas o bardziej wyrazistych kształtach - "przymrużone" reflektory oraz zderzak z masywną, nielakierowaną nakładką i odważnie nakreślonymi wlotami powietrza w zderzaku z LED-owym oświetleniem. W podobnym stylu utrzymano tył pojazdu. Tu również pojawił się nowy zderzak oraz lampy z nowymi wkładami. Zakres modernizacji uzupełniają dwa nowe odcienie lakieru: wiśniowy metalik i czarny mika.

W kabinie uwagę zwracają metalizowane akcenty kokpitu oraz nowy, kolorowy ekran komputera i wskaźników w podszybiu (4,2"). Każdy Prius+ jest wyposażony w system multimedialny Toyota Touch 2 z kamerą cofania oraz Bluetooth, na życzenie dostępny też z nawigacją. Lista wyposażenia wzbogaciła się o elektryczną regulację fotela kierowcy, centralny podłokietnik, asystent parkowania, układ uruchamiający światła awaryjne po gwałtownym hamowaniu oraz asystent podjazdu.

Toyota Prius+ po liftingu

Toyota Prius+ po liftingu

Toyota Prius+ po liftingu (2015)Toyota
Toyota Prius+ po liftingu (2015)Toyota
Toyota Prius+ po liftingu (2015)Toyota
Toyota Prius+ po liftingu (2015)Toyota
Toyota Prius+ po liftingu (2015)Toyota

Inżynierowie Toyoty poprawili również zestrojenie układu kierowniczego i jezdnego oraz wyciszenie w obrębie tylnej osi. Napęd pozostał bez zmian - minivana napędza 1,8-litrowy, benzynowy motor R4 pracujący w cyklu Atkinsona (opóźnione zamknięcie zaworów ssących; 99 KM) współpracujący z 81-konną jednostką elektryczną, przekładnią planetarną i akumulatorem litowo-jonowym. Tandem dwóch silników generuje moc 136 KM i zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11,3 s oraz prędkość maksymalną równą 165 km/h. Według producenta Prius+ zużywa średnio 4,1 l/100 km.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas