Toyota GT86 z body kitem od Artisan Spirits

Japoński tuner Artisan Spirits, który słynie ze spektakularnych przeróbek samochodów wielu marek, w tym Toyoty i Lexusa, wziął na warsztat model GT86. Efekt? Muskularny body kit, który upodabnia auto do nowej GR Supry.

Niżej z przodu

Elementy opracowane przez japońskiego tunera wyraźnie zmieniają wygląd sportowej Toyoty. Z przodu auta znalazł się szeroki zderzak z siatkową atrapą chłodnicy w czarnym kolorze. W tej samej barwie wykończono okolice mocowania tablicy rejestracyjnej oraz wieńczący przód splitter. Dodatkowym akcentem są pionowe wloty powietrza po bokach, przypominające te obecne w nowej Toyocie GR Suprze. Nowy zderzak obniża przód samochodu o 15 mm.

Szerzej z boku

Muskułów zmodyfikowanej Toyocie GT86 dodają przede wszystkim szerokie nadkola. Przednie poszerzają auto o 50 mm z każdej strony, a tylne aż o 80 mm. Te elementy ozdobiono dodatkowymi wlotami i owiewkami wykończonymi włóknem węglowym, które również nawiązują do nowej Supry. Z boku samochód wyróżniają także spojlery progowe w czarnym kolorze, które uszczuplają prześwit o 20 mm i dzięki pionowym lotkom w tylnej części również wydają się nawiązywać do mocniejszego coupé Toyoty.

Reklama

Cztery końcówki wydechu i skrzydło

Inny wygląd zyskał ponadto tylny zderzak. W jego dolnej części znalazł się potężny dyfuzor w czarnym kolorze z centralnym światłem, a jego obramowanie w okolicach kół przechodzi w kolejne pionowe lotki. Tutaj odległość od nawierzchni zmniejszyła się o 34 mm. Stworzona przez Artisan Spirits demonstracyjna Toyota dysponuje również czterema końcówkami wydechu z niebieskim wykończeniem. Całość uzupełniają czarne kute felgi Rays G025, skrzydło Voltex zamocowane do pokrywy bagażnika oraz nowe obudowy lusterek z ostrzej zarysowanymi światłami kierunkowskazów.

Ponad 30 tys. złotych za tuning

Artisan Spirits podaje ceny wyłącznie poszczególnych elementów. Przedni zderzak kosztuje 120 tys. jenów (ponad 4,3 tys. złotych), spojlery progowe wyceniono na 80 tys. jenów (prawie 2,9 tys. zł), za nadkola z karbonowymi wstawkami trzeba zapłacić 350 tys. jenów (niemal 12,6 tys. zł), a tylny zderzak kosztuje 115 tys. jenów (ponad 4,1 tys. zł). Zaś za skrzydło i obudowy lusterek trzeba zapłacić odpowiednio 200 tys. (prawie 7,2 tys. zł) i 34,8 tys. jenów (około 1 250 zł). Wysłanie Toyoty GT86 na trening personalny do Artisan Spirits kosztuje w efekcie około 32 tys. złotych. Taka cena nie uwzględnia jednak nowych felg oraz zmodyfikowanego wydechu.

grywanym na Węgrzech Raid of Champions.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy