Toyota Corolla TREK - delikatnie uterenowiona

Zaprezentowana właśnie nowa odmiana Corolli to stylizowana na crossovera limitowana wersja, która ma być alternatywą dla crossoverów.

Corolla TREK ma podniesione zawieszenie, które zwiększa prześwit samochodu o 20 mm. Pakiet obejmuje ponadto listwy boczne w dolnej części nadwozia, osłony podwozia z przodu i z tyłu, specjalnie opracowane, przeszlifowane 17-calowe felgi aluminiowe, przyciemniane tylne szyby, światła przeciwmgielne i światła główne Bi-LED.

We wnętrzu Corolla TREK otrzymała dwukolorową tapicerkę materiałową oraz zdobienia na desce rozdzielczej imitujące wstawki z drewna. Na progach drzwi i na klapie bagażnika jest widoczne logo TREK.

Auto ma bogate standardowe wyposażenie, w tym 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT między zegarami, 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i najnowszą, drugą generację pakietu systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense. Zawiera on układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, system automatycznego powiadamiania ratunkowego, automatyczne światła drogowe, układ rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywania zmęczenia kierowcy oraz asystenta utrzymania pasa ruchu.

Reklama

Edycja specjalna TREK jest oferowana dla Corolli TS Kombi z napędem hybrydowym o mocy 122 KM lub 180 KM. Auto trafi na polski rynek na początku przyszłego roku, natomiast jeszcze w tym roku rozpocznie się przedsprzedaż.

Limitowana edycja Corolla TREK to efekt współpracy między Toyotą i firmą Trek Bicycle. Obie marki łączy zaangażowanie w ochronę środowiska oraz wprowadzanie na rynek alternatywnych rozwiązań transportowych. Istniejący od 1976 roku Trek Bicycle to jeden z najpopularniejszych producentów rowerów na świecie, który co roku sprzedaje około 1,5 miliona egzemplarzy.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy