Subaru BRZ na ostro

Sportowy oddział Subaru o nazwie STI przygotował ostrzejszą odmianę BRZ-a. Niestety, zamiast wzmocnionego silnika Japończycy proponują "jedynie" pakiet dodatków. Przynajmniej na razie.

Subaru BRZ z przydomkiem tS by STI - tuned by STI, czyli "zmodernizowane przez STI" - wyróżnia się spojlerem przedniego zderzaka, usztywnionym zawieszeniem (nowe są sprężyny, amortyzatory i tylne wahacze), nowym wałem napędowym i rozpórkami kielichów oraz wydajniejszymi hamulcami (wentylowane tarcze Brembo z czterotłoczkowymi zaciskami z przodu i dwutłoczkowymi z tyłu), a także bardziej tolerancyjnymi ustawieniami systemu stabilizacji toru jazdy ESP.

Wewnątrz pojawiła się m.in. kierownica oraz dźwignia zmiany biegów sygnowane przez tunera oraz elementy wykończenia imitujące włókno węglowe i aluminiowe listwy progowe.

Reklama

Ekipa z STI przygotowała także pakiet GT. Obejmuje on 18-calowe obręcze w kolorze czarnym, kubełkowe fotele Recaro i regulowane tylne skrzydło wykonane z włókna węglowego.

Subaru ma zamiar wyprodukować maksymalnie 500 egzemplarzy BRZ-a tS, w tym nie więcej niż 250 sztuk z pakietem GT. Auto będzie oferowane tylko w Japonii. Fani marki wciąż czekają na BRZ STI z mocniejszym sercem - niekoniecznie wspomaganym turbosprężarka.

msob

Subaru BRZ w teście "Motoru"

Subaru BRZ od 28 500 euro - CENY W POLSCE

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy