Seat Ibiza Cupra po faceliftingu

Seat prezentuje produkcyjną wersję najmocniejszej Ibizy po faceliftingu. Prototyp auta zadebiutował kilka miesięcy temu, podczas kwietniowych targów motoryzacyjnych w Pekinie.

Od prototypu Ibiza Cupra różni się jedynie detalami. Do jej napędu nadal służy 1,4-litrowy silnik TSI, zaopatrzony w turbosprężarkę oraz kompresor. I nadal wyciska on z siebie 180 koni mechanicznych i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 

Mimo że moc silnika pozostała bez zmian, poprawiły się osiągi - od 0 do 100 km/h Ibiza przyspiesza w czasie 6,9 sekundy i może rozpędzić się maksymalnie do 228 km/h. To lepiej od modelu sprzed faceliftingu, odpowiednio, o 0,3 sekundy oraz o 3 km/h.

Podobnie jak słabsze odmiany, Ibiza przeszła czysto kosmetyczne zmiany. Z zewnątrz obejmują one nowy przedni zderzak, lampy z LED-owymi światłami do jazdy dziennej oraz wkłady tylnych lamp, a w kabinie - nowy system multimedialny z nawigacją.

Reklama

Odnowiony Seat Ibiza Cupra trafi na europejski rynek na początku przyszłego roku.

Maciej Struk

Seat Ibiza po faceliftingu - PIERWSZA JAZDA

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy