Porsche 718 T - opcja dla purystów
Porsche najwyraźniej jest zadowolone z zainteresowania 911 Carrerą T, więc postanowiła zrobić podobną odmianę Boxstera i Caymana.
Założeniem wersji T (czyli "Touring") jest skupienie się nie na mocy, ale pozostałych aspektach decydujących o radości z jazdy. Porsche między innymi nieznacznie odchudziło modele 718, pozbawiając je systemu multimedialnego oraz... wewnętrznych klamek. Zastąpiły je materiałowe paski. Oprócz tego we wnętrzu znajdziemy sportową kierownicę GT i sportowe fotele ze skórzano-materiałową tapicerką.
Porsche 718 T
Z zewnątrz auto wyróżnia się 20-calowymi alufelgami w tytanowym kolorze, szarymi obudowami lusterek oraz czarnymi końcówkami sportowego układu wydechowego. 718 T seryjnie wyposażone jest także w obniżone o 20 mm zawieszenie z regulacją twardości.
Do napędu wykorzystano bazową jednostkę - 2-litrowego, doładowanego boksera o mocy 300 KM. Tak jak i w zwykłym Caymanie oraz Boxsterze, sprint do 100 km/h trwa 5,1 s, a w przypadku skrzyni PDK 4,7 s. Prędkość maksymalna to 275 km/h.
Porsche 718 T jest już dostępne w Polsce. Za Caymana T zapłacimy 283 700 zł, a za Boxstera T 286 800 zł.