Porsche 718 T - opcja dla purystów

Porsche najwyraźniej jest zadowolone z zainteresowania 911 Carrerą T, więc postanowiła zrobić podobną odmianę Boxstera i Caymana.

Porsche 718 T
Porsche 718 TINTERIA.PL

Założeniem wersji T (czyli "Touring") jest skupienie się nie na mocy, ale pozostałych aspektach decydujących o radości z jazdy. Porsche między innymi nieznacznie odchudziło modele 718, pozbawiając je systemu multimedialnego oraz... wewnętrznych klamek. Zastąpiły je materiałowe paski. Oprócz tego we wnętrzu znajdziemy sportową kierownicę GT i sportowe fotele ze skórzano-materiałową tapicerką.

Porsche 718 T

Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche
Porsche 718 TPorsche

Z zewnątrz auto wyróżnia się 20-calowymi alufelgami w tytanowym kolorze, szarymi obudowami lusterek oraz czarnymi końcówkami sportowego układu wydechowego. 718 T seryjnie wyposażone jest także w obniżone o 20 mm zawieszenie z regulacją twardości.

Do napędu wykorzystano bazową jednostkę - 2-litrowego, doładowanego boksera o mocy 300 KM. Tak jak i w zwykłym Caymanie oraz Boxsterze, sprint do 100 km/h trwa 5,1 s, a w przypadku skrzyni PDK 4,7 s. Prędkość maksymalna to 275 km/h.

Porsche 718 T jest już dostępne w Polsce. Za Caymana T zapłacimy 283 700 zł, a za Boxstera T 286 800 zł.

Porsche 718 TPorsche
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas