Peugeot 508 SW z polskimi cenami
Druga generacja modelu 508 w wersji kombi debiutuje właśnie w Polsce. Podobnie jak w przypadku sedana, nie ma co liczyć na niskie ceny.
Nabywcy Peugeota 508 SW mają całkiem szeroki wybór, ponieważ producent przygotował pięć wersji silnikowych i pięć wersji wyposażenia. Francuzi wyraźnie chcą jednak, aby traktować ten model w kategoriach segmentu premium, stąd też odpowiednio ustalone ceny.
Najtańsze 508 kombi wyceniono na 129 400 zł za auto z wyposażeniem Active i silnikiem 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM. Standardowe wyposażenie obejmuje między innymi system multimedialny z 8-calowym ekranem, wirtualne zegary (wyświetlacz 12,3 cala), dwustrefową klimatyzację automatyczną, system bezkluczykowy, tempomat, 16-calowe alufelgi, czujniki cofania, wykrywanie ryzyka kolizji oraz asystenta pasa ruchu.
Dopłacając 9 tys. zł otrzymamy wersję Allure, oferującą dodatkowo czujniki parkowania z przodu, oświetlenie nastrojowe, system multimedialny z 10-calowym ekranem i nawigacją oraz 17-calowe alufelgi.
Przynajmniej 149 400 zł musimy przygotować na odmianę GT Line, wzbogaconą o LEDowe oświetlenie, przednie fotele AGR, przyciemniane szyby, system monitorowania martwego pola, automatyczne światła drogowe, wykrywanie zmęczenia kierowcy.
Na szczycie gamy stoi wersja GT (184 900 zł) wyposażona w adaptacyjne zawieszenie, nagłośnienie Focal, ogrzewanie foteli, drewniane wykończenie deski rozdzielczej drewnem oraz 18-calowe alufelgi.
Pierwsi klienci mogą tez zdecydować się na limitowaną odmianę First Edition (212 900 zł), oferującą kompletne wyposażenie. Obejmuje ono między innymi elektrycznie sterowane fotele z masażem, panoramiczny dach, czy system noktowizyjny.
Gama silnikowa nowego 508 obejmuje, poza już wspomnianym silnikiem, benzyniaka 1.6 PureTech w wersjach 180 KM (138 800 zł) oraz 225 KM (184 800 zł) oraz diesla 2.0 BlueHDi rozwijającego 160 KM (od 145 900 zł) lub 180 KM (od 159 900 zł).