Odnowione Audi S8 od 552,5 tys. zł

W ofercie Audi debiutuje najmocniejsza odmiana A8 po liftingu, opatrzona literą "S". Do jej napędu służy mocarna jednostka 4.0 V8 biturbo o mocy 520 KM.

Na tle cywilnych wersji Audi S8 wyróżnia się jedynie detalami: zderzakiem z chromowanymi aplikacjami i subtelnym spojlerem, wlotami powietrza z wkładami o strukturze plastra miodu, metalizowanymi obudowami lusterek, a także dwiema podwójnymi końcówkami wydechu i 20- lub 21-calowymi obręczami. Równie dyskretne są emblematy "S8" lub "V8 T" na przednich błotnikach.

Usportowioną limuzynę napędza 4-litrowa, podwójnie turbodoładowana jednostka V8 o moc 520 KM i 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w zakresie 1700-5500 obr./min. Płynie on do kół obu osi za pośrednictwem 8-biegowego automatu. Według producenta silnik zużywa średnio jedynie 9,6 l/100 km, w czym swój udział ma system odłączania połowy cylindrów podczas jazdy z niewielkim obciążeniem.

Reklama

Osiągi? S8 przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 4,1 s, a jego prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h.

Seryjne wyposażenie modelu obejmuje m.in. LED-owe reflektory, liczne systemy wspomagające bezpieczeństwo, nastrojowe oświetlenie kabiny, czterostrefową klimatyzację automatyczną, nagłośnienie przestrzenne Bose Surround czy nawigację MMI Navigation plus.

W polskich salonach Audi S8 kosztuje od 552 540 zł.

msob

Audi A8 Lang 4.2 TDI Quattro - TEST

Używane Audi A8 D3 (2002-2009) - OPINIE

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy