Nowy Jeep Cherokee od 139 900 zł

139 900 zł - tyle trzeba zapłacić za bazową wersję Jeepa Cherokee z 2-litrowym turbodieslem o mocy 140 KM, 6-stopniową skrzynią manualną i napędem na przednią oś.

O nowym Jeepie Cherokee pisaliśmy już kilkakrotnie. Model powstał na nowej platformie z misją połączenia codziennej funkcjonalności i niewielkiego zużycia paliwa typowej dla crossoverów z możliwościami samochodu terenowego, a to wszystko okraszono wyróżniającą się stylizacją.

W Polsce nowy Cherokee będzie oferowany z dwoma turodieslami o pojemności 2 litrów (140 i 170 KM, seryjnie z funkcją start-stop) oraz benzynową jednostką 3.2 V6 Pentastar o mocy 272 KM. Najsłabszy silnik współpracuje z ręczną, 6-biegową skrzynią, a dwa mocniejsze - z 9-biegowymi automatami. Do wyboru są cztery warianty napędu: na przód, dołączany 4x4 (Active Drive I), 4x4 z reduktorem (Active Drive II) oraz 4x4 z reduktorem i blokadą tylnego dyferencjału (Active Lock).

Reklama

Cherokee oficjalnie debiutuje w Polsce podczas rozpoczynających się dzisiaj targów motoryzacyjnych w Poznaniu. W salonach Jeepa pojawi się w maju br. w trzech wersjach wyposażenia: Longitude, Limited i Trailhawk.

Nowy Jeep Cherokee: ceny w Polsce

Nazwa wersji*Cena w zł (z VAT)
LONGITUDE 2.0 MJD / 140 KM / M6 4X2139 900
LONGITUDE 2.0 MJD / 140 KM / M6 Jeep Active Drive I153 900
LONGITUDE 2.0 MJD / 170 KM / A9 Jeep Active Drive I169 900
LIMITED 2.0 MJD / 140 KM / M6 Jeep Active Drive I176 900
LIMITED 2.0 MJD / 170 KM / A9 Jeep Active Drive I192 900
LIMITED 2.0 MJD / 170 KM / A9 Jeep Active Drive II199 900
LIMITED V6 3.2L / 272 KM / A9 Jeep Active Drive I199 900
TRAILHAWK V6 3.2L / 272 KM / A9 Jeep Active Drive II Lock193 900
oznaczenia: MJD - Multijet Diesel; M6 - 6-biegowa skrzynia manualna; A9 - 9-biegowy automat

Bazowa odmiana Longitude oferuje m.in.: system stabilizacji toru jazdy ESC, wspomaganie ruszania pod górę HSA, tempomat, czujniki ciśnienia w ogumieniu, elektryczne wspomaganie kierownicy, LED-owe tylne lampy i światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów, 17-calowe alufelgi, klimatyzację automatyczną, elektrycznie sterowane szyby, czujniki cofania, kierownicę obszytą skórą oraz system multimedialny z 5-calowym wyświetlaczem, 6 głośnikami i portem USB.

Terenowy wariant Trailhawk jest dodatkowo wyposażony m.in. w ochronne płyty podwozia i układu napędowego, przyciemniane szyby, pełnowymiarowe koło zapasowe, asystenta prędkości zjazdu HSC, tapicerkę skórzano-materiałową, audio z 9 głośnikami i 8,4-calowym ekranem oraz wskaźniki z 7-calowym wyświetlaczem.

"Uliczna" wersja Limited poza elementami seryjnymi w Longitude ma dodatkowo m.in. czujnik zmierzchu i deszczu, ksenonowe reflektory, dostęp bezkluczykowy, przyciemniane szyby, 18-calowe obręcze, skórzaną tapicerkę nappa, fotochromatyczne lusterko wsteczne, wentylowane i podgrzewane przednie fotele, elektrycznie regulowane podparcie lędźwiowe siedzenia kierowcy oraz elektrycznie podnoszoną tylną klapę.

Nabywcy Cherokee mogą nabyć również pakiety wyposażenia, zawierające np. aktywny tempomat, kamerę cofania, systemy wspomagające parkowanie, aktywne światła drogowe, dodatkową chłodnicę oleju czy wzmocniony alternator. Lista opcji obejmuje m.in. panoramiczny dach (6200 zł) oraz bezprzewodową ładowarkę do smartfona (990 zl).

msob

5 gwiazdek dla Cherokee, CLA i... - TESTY

Używany Jeep Cherokee KJ (2001-2008) - OPINIE

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy