Nowe Volvo kupisz w internecie

Firma Volvo ma wkrótce rozpocząć sprzedaż samochodów przez internet.

Jak poinformował dyrektor Volvo ds. sprzedaży Alain Visser, w ramach najnowszej strategii marketingowej firma skupi się na reklamie oraz sprzedaży samochodów w sieci. Jednocześnie wycofa się z udziału w większości salonów samochodowych i sponsoringu za wyjątkiem trzech targów o światowej skali - w Genewie, Detroit oraz Pekinie lub Szanghaju - oraz wspierania regat Ocean Race.

Póki co nie podano jednak daty uruchomienia projektu.

Nie oznacza to jednak, że koncern Volvo zaprzestanie sprzedaży tradycyjnej aut w salonach - w dalszym ciągu będą one odpowiadać za dostarczenie zakupionego samochodu. Na całym świecie jest około 2000 placówek tej firmy, z czego połowa działa w Europie.

Reklama

Volvo z sukcesem przetestowało już sprzedaż aut w sieci przy okazji debiutu nowego XC90. Specjalna, premierowa seria modelu - 1927 egzemplarzy - w całości sprzedała się przez internet w ciągu zaledwie 47 godzin.

Przypomnijmy, że samochody w internecie sprzedaje już m.in. Mercedes.

msob, źródło: Reuters, IAR

Downsizing 2.0 - nowe silniki Volvo: 3 cylindry i 180 KM

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy