Najdroższy lakier w palecie BMW kosztuje...

...ponad 32 tys. zł i nazywa się BMW Individual Pure Metal Silver. Skąd taka cena?

Wprowadzono go nieco ponad rok temu, przy okazji liftingu BMW M5 i M6. Wygórowaną cenę częściowo tłumaczy koszt farby - 40-krotnie droższej niż w przypadku "zwykłych" lakierów. Zawiera ona ultracienkie, aluminiowe płatki, które odpowiadają za wyjątkowo metaliczny połysk karoserii. Ponadto, wszystkie egzemplarze lakierowane na kolor BMW Individual Pure Metal Silver (kod P13) poddawane są znacznie bardziej wnikliwej kontroli jakościowej na osobnej linii montażowej.

 

Co ciekawe, BMW ma w swojej ofercie ponad 230 odcieni lakieru.

msob

Wszystkiego najlepszego, BMW M5! - HISTORIA MODELU

Reklama

BMW M5 - TEST

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy