Mercedes klasy E All-Terrain - na każdą drogę

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, Mercedes przygotował uterenowioną wersję klasy E.

Mercedes nareszcie zdecydował się na wystawienie konkurenta dla Audi A6 Allroad i Volvo V90 Cross Country - klasę E All-Terrain. Auto łatwo rozpoznać po plastikowych nakładkach na zderzaki i nadkolach oraz srebrnych elementach, mających imitować metalowe osłony.

Uterenowione kombi Mercedesa seryjnie wyposażone jest w napęd na cztery koła 4MATIC oraz zawieszenie pneumatyczne, dające możliwość regulacji prześwitu w zakresie 35 mm. Co ciekawe, sam prześwit jest zaskakująco mały - od 121 do 156 mm, a więc nawet w najwyższym ustawieniu, klasa E All-Terrain ustępuje miejskim crossoverom.

Reklama

Jazdę po bezdrożach ma ułatwiać także tryb terenowy, zapożyczony z modelu GLE, a także koła z oponami o wyższym, niż standardowo, profilu. Ta ostatnia wiadomość jest o tyle dobra, że dostępne mają być tylko dwa rozmiary obręczy - 19 i 20 cali, a więc zwykle niezbyt nadające się do zjeżdżania z asfaltu.

Mercedes klasy E All-Terrain początkowo dostępny będzie tylko w wersji 220 d, a więc z 2-litrowym, 194-konnym silnikiem diesla (sprint do 100 km/h w 8 s). Niedługo po debiucie modelu (wiosna 2017) ofertę ma zasilić również wysokoprężna jednostka V6 (258 KM).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy