Honda HR-V Sport już w Polsce
Miejski SUV Hondy doczekał się mocniejszej, doładowanej wersji silnikowej, która może dawać już namiastkę sportowych wrażeń z jazdy.
Honda HR-V Sport napędzana jest silnikiem 1.5 VTEC Turbo o mocy 182 KM. To wystarcza, aby rozpędzić tego SUVa do 100 km/h w 7,8 s. Osoby, które cenią sobie przede wszystkim wygodę, mogą zrezygnować ze skrzyni manualnej na rzecz CVT, ale wtedy sprint do "setki" trwa już 8,6 s.
Topowa odmiana HR-V dostępna jest tylko w jednej wersji wyposażenia (Sport), więc chętni na nią będą musieli przełknąć cenę 111 400 zł (plus ewentualnie 5 tys. zł za CVT). Pocieszeniem jest dość długa lista wyposażenia seryjnego.
Bez dopłaty otrzymamy między innymi reflektory LED, dwustrefową klimatyzację automatyczną, nawigację z 7-calowym ekranem i kamerą cofania, monitorowanie pasa ruchu, ostrzeganie przed kolizją oraz system rozpoznający ograniczenia prędkości.
HR-V Sport oferuje także elementy zarezerwowane wyłącznie dla tej wersji. Jest to sportowa stylizacja nadwozia, 18-calowe, matowoczarne felgi, częściowo skórzana czarno-czerwona tapicerka, a także sportowe zawieszenie i zmienne przełożenie układu kierowniczego.