Honda Civic wyceniona w Polsce

Nowy Civic zaskakuje zarówno ceną, jak i wyposażeniem. Tak pozytywnie, jak i negatywnie.

Polskie ceny Hondy Civic zaczynają się od 69 900 zł za podstawową wersję S, napędzaną litrowym, doładowanym silnikiem. Skąd tak wysoka kwota? Po pierwsze moc - bazowa jednostka napędowa generuje 129 KM, a więc w zupełności wystarczy większości kierowców.

Do tego dochodzi jeszcze wyjątkowo bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa czynnego. Bez dopłaty otrzymamy nie tylko automatyczne światła drogowe, odczytywanie znaków drogowych, wykrywanie niezamierzonego opuszczenia pasa ruchu, ale nawet adaptacyjny tempomat z radarem! Honda wyraźnie chce zapunktować w teście Euro NCAP, która to organzacja od pewnego czasu nie skupia się tylko na wynikach crash testów, ale także zwraca uwagę na wyposażenie wpływające na bezpieczeństwo oraz na to, czy jest ono oferowane seryjnie.

Dlaczego uważamy, że owa hojność jest wynikiem chęci zapunktowania w teście Euro NCAP? Otóż Honda poskąpiła na wyposażeniu wpływającym na komfort i to na takim, które w klasie kompaktowej uważamy za oczywistość. Bazowa odmiana nie ma nie tylko klimatyzacji, ani radia, ale nawet elektrycznie sterowanych lusterek (podobnie jak schodząca właśnie generacja Civica)!

Reklama

Aby cieszyć się tego rodzaju "luksusami" musimy przygotować 79 500 zł na wersję Comfort. Oferuje ona dodatkowo podgrzewane fotele, Bluetooth, 16-calowe alufelgi oraz tylną wycieraczkę.

Jeszcze drożej będzie w sytuacji, gdy będziemy chcieli kupić drugi z oferowanych silników - 1,5 l o mocy 182 KM. Jego ceny zaczynają się od 97 500 zł. Za topowego Civica, wyposażonego między innymi w skórzaną tapicerkę, system multimedialny, pełne oświetlenie LED oraz adaptacyjne zawieszenie, zapłacimy 111 tys. zł.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy