Fiat 500L po modernizacji, podobno gruntownej

Odświeżony model 500L ma aż 40 procent nowych części. Tak twierdzi producent, ale auto trudno odróżnić od poprzednika.

Największą zmianą jest przestylizowany pas przedni oraz światła do jazdy dziennej LED, które rozwiązano podobnie, co w małej "pięćsetce". Auto nadal dostępne jest w trzech odmianach, ale przemianowanych. Zamiast 500L (wersja zwykła), 500L Living (przedłużona, siedmioosobowa) oraz 500L Trekking (uterenowiona), mamy teraz 500L Urban, 500L Wagon oraz 500L Cross.

Znacznie więcej zmian można znaleźć we wnętrzu. 500L otrzymało nową kierownicę i zestaw wskaźników (zapożyczone z 500X), a także nowy system multimedialny z 7-calowym ekranem (takim, jaki znajdziemy w 500 lub Tipo). Poprawiła się także jakość materiałów wykończeniowych, a na listę wyposażenia trafił system automatycznego hamowania w razie wykrycia ryzyka kolizji.

Reklama

Pod maską 500L znajdziemy te same, co dotychczas, jednostki napędowe. Do wyboru jest wolnossący silnik 1.4 16V o mocy 95 KM, oraz doładowane 0.9 TwinAir (105 KM) i 1.4 T-Jet (120 KM). Diesle to 1.3 MultiJet (95 KM) i 1.6 MultiJet (120 KM). Wersja Cross, tak jak i wcześniej Trekking, nie oferuje napędu 4x4, a jedynie trzy tryby jazdy: Normal (wiadomo), Traction+ (poprawiający trakcję na śliskiej nawierzchni) oraz Gravity Control (kontrola zjazdu).

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy