Ceny Hyundaia i40 po face liftingu
Zmodernizowany koreański przedstawiciel klasy średniej został wyceniony w Polsce
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w polskich salonach pojawił się odświeżony Hyundai i40. Auto wyróżnia się zmienionym pasem przednim z bardziej wyrazistymi światłami i ostrzej zarysowanym grillem. Tylna część nadwozia również się zmieniła (nowe reflektory), ale to raczej dostrzegą tylko fani modelu.
Hyundai i40 po modernizacji dostępny jest w czterech wersjach silnikowych. Benzynowe to dobrze znane jednostki 1.6 GDI 135 KM oraz 2.0 GDI 165 KM. Diesel również nie jest nowością - to silnik 1.7 CRDi o mocach 115 i 141 KM (opcjonalnie z nową, 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową). Topowemu "benzyniakowi" ubyło zatem 12 KM, natomiast "ropniakowi" przybyło 5 KM.
Do wyboru jest pięć wersji wyposażeniowych, z których najtańsza (Classic) oferuje manualną klimatyzację, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów, radio z CD i USB, Bluetooth i elektryczną regulację odcinka lędźwiowego fotela kierowcy. Zapłacimy za nią przynajmniej 85 900 zł (kombi droższe o 5000 zł).
Znacznie hojniej wyposażono kolejną odmianę - Comfort. Znajdziemy w niej automatyczną dwustrefową klimatyzację, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, podgrzewane siedzenia przednie, czujnik deszczu, tempomat, 16-calowe alufelgi, podgrzewaną szybę przednią i przyciemniane z tyłu. Za tak wyposażonego Hyundaia i40 zapłacimy przynajmniej 94 900 zł.
Cennik zamyka kwota 132 900 zł za 141-konnego diesla w specyfikacji Premium. Otrzymujemy w niej między innymi system urzymywania pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych, elektrycznie sterowany fotel pasażera, ogrzewaną tylną kanapę, system wspomagania parkowania, światła biksenonowe, nawigację z 7-calowym ekranem i kamerą cofania oraz nagłośnienie Infinity.