Audi TT quattro Sport Concept
Obok cywilnych modeli TT i TTS na stoisku Audi debiutuje prototyp TT quattro Sport z jednostką 2.0 TFSI "podkręconą" aż do 420 KM przy 6700 obr./min i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego w zakresie 2400-6300 obr./min. To o 60 KM więcej niż w przypadku najmocniejszego obecnie produkowanego seryjnie silnika 4-cylindrowego AMG, montowanego w modelach z serii 45 (2.0, 360 KM i 450 Nm). Koncepcyjna "TT" ma napęd na obie osie ze sprzęgłem Haldex oraz 7-biegową, dwusprzęgłową przekładnię zautomatyzowaną S tronic. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 3,7 s, a dzięki szerokiemu zastosowaniu aluminium waży jedynie 1344 kg. Dla porównania, masa 300-konnego S3 wynosi 1395 kg. Z zewnątrz prototyp wyróżnia dodatkowe ospojlerowanie, w tym ogromne tylne skrzydło, oraz 20-calowe obręcze. Aby zmniejszyć masę własną, z kabiny zniknęły głośniki i podłokietniki. W bagażniku wygospodarowano miejsce na dwa kaski dla załogi. Na razie nie wiadomo, czy Audi zdecyduje się wprowadzić TT quattro Sport do produkcji seryjnej.