Audi RS4 Avant po face liftingu

Audi oficjalnie zaprezentowało właśnie odświeżony model RS4 Avant. Oferowane od końca 2017 roku auto doczekało się kilku istotnych zmian

Najważniejsza to bez wątpienia kompletnie przestylizowany pas przedni. Auto otrzymało szerszą i nieco spłaszczoną osłonę chłodnicy singleframe (o strukturze plastra miodu), która upodobniła się teraz do najnowszych modeli producenta z Ingolstadt. Wzorem młodszego rodzeństwa pojawił się też subtelny wlot powietrza między maską, a... maską zderzaka. Grill opatrzony emblematem RS4 osadzono bezpośrednio w zderzaku, a po jego bokach dodano duże wloty powietrza z pionowym podziałem.

Kształt diodowych reflektorów przednich RS4 Avant również został przeprojektowany. Nadkola - w porównaniu z Audi A4 Avant - są o 30 mm szersze zarówno z przodu, jak i z tyłu pojazdu.

Reklama

Pakiety stylistyczne "gloss black" ("błyszcząca czerń"), "matt aluminium" ("matowe aluminium") i "carbon", dodają indywidualnych akcentów nakładkom na progi, obudowom lusterek zewnętrznych oraz zderzakom. 

Bez zmian pozostał silnik - 2.9 TFSI V6 biturbo. Jednostka generuje 450 KM i 600 Nm. Pozwala to RS4 Avant rozpędzić się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,1 sekundy.

W kabinie znajdziemy teraz nowy system multimedialny z ekranem o przekątnej 10,1 cala. Umieszczono go w centrum tablicy rozdzielczej i delikatnie zwrócono w stronę kierowcy. Ma on nowe oprogramowanie, takie jak w pozostałych nowych modelach Audi, co oznacza rezygnację z centralnego pokrętła i przejście na sterowanie dotykowe. Kierowca może włączyć tryb RS1 lub RS2 systemu Audi drive select za pomocą nowego przycisku "RS MODE" na spłaszczonej u dołu, pokrytej skórą sportowej kierownicy wielofunkcyjnej RS. Również nowe, aluminiowe manetki zmiany biegów są znacznie większe niż w modelu poprzednim.

Paleta barw nowego Audi RS4 Avant składa się z ośmiu lakierów, w tym nowych: niebieskiego "Turbo" i czerwonego "Tango". Klienci mogą się też zdecydować na spersonalizowane kolory lakierów, np. niebieski "Nogaro" z efektem perłowym. Ten właśnie lakier był charakterystyczny dla legendarnego poprzednika wszystkich obecnych modeli typu RS - RS2 Avant z roku 1994.

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy