Audi e-tron Sportback zadebiutowało w wirtualnym świecie

Audi jest pierwszą marką motoryzacyjną, która jako platformę prezentacji nowego Audi e-tron Sportback wykorzystała „Virtual Market 4” – jedno z najważniejszych i największych na świecie wydarzeń VR pokazujących marki, produkty i wirtualne postaci.

To społecznościowe wydarzenie, rozgrywające się w całości w wirtualnej rzeczywistości, zostało stworzone przez japońską firmę Hikky i w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. W roku 2019 wzięło w nim udział ponad 710 tysięcy uczestników. W roku 2020 organizatorzy spodziewają się ich nawet milion. Uczestnicy - jako trójwymiarowe postaci - poruszają się po wirtualnej przestrzeni nazwanej "Para-real Tokyo" i wchodzą tam między sobą w przeróżne interakcje.

Z uwagi na obecną sytuację zdrowotną na świecie, "Virtual Market 4" wydaje się być zatem idealnym formatem do prezentacji i zapowiedzi wprowadzenia na rynek nowego Audi e-tron Sportback - zarówno w Japonii, jak i poza nią. W europejskich salonach sprzedaży model ten pojawi się jeszcze w tym kwartale, natomiast w Stanach Zjednoczonych i w Azji w drugiej połowie roku.

Reklama

Audi e-tron Sportback umieszczono w różnych lokalizacjach "Para-real Tokyo". Jeśli uczestnik dotknie samochodu, przenosi się na specjalną, wirtualną ekspozycję Audi. Ekspozycja ta w wirtualnym świecie jest odtworzeniem "Audi Meteorite", specjalnego obiektu zainstalowanego fizycznie na lotnisku w Monachium oraz od jesieni 2019 r. również w Szanghaju, w którym pokazywane jest Audi e-tron.

Odwiedzający świat cyfrowych wrażeń mogą zobaczyć nie tylko drugi z modeli rodziny e-tron, ale także różne jego funkcje, design i rozwiązania techniczne. Na żywo opowiadać będą o nich awatary Audi. Ponadto gracze "Virtual Market" mają możliwość udziału w wirtualnych, testowych przejażdżkach wokół "Audi Meteorite".


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy