Reklama

Volkswagen ID.3

Volkswagen ID.3 - test długodystansowy. Trzyma w napięciu od samego początku

Volkswagen ID.3 edycja powitalna

W kwestii wyglądu opinie były bardzo spójne - generalnie ID.3 bardzo się podoba, zwłaszcza na wielkich 18-calowych kołach, będących elementem seryjnego wyposażenia serii 1st. Lokujący się gabarytami gdzieś pomiędzy Polo i Golfem, elektryczny Volkswagen oferuje bardzo wygodną kabinę, z komfortowymi miejscami dla 5 osób, a także cały pakiet najnowocześniejszej techniki wspomagającej kierowcę i umilającej czas podróży pasażerom.

Reklama

O ile kształty nadwozia dla większości testujących mieściły się w kategorii pozytywnych doznań estetycznych, o tyle stylistyka deski rozdzielczej nie wszystkim przypadła do gustu. Jej minimalistyczny charakter jednym wydawał się piękny niczym wnętrze skandynawskiego domku, innym zaś kojarzył się z... ubogą wersją wyposażenia, stąd częste pytanie: a czy w bogatszych odmianach będzie inna deska rozdzielcza?

Nie, będzie zawsze taka sama, co oznacza, że ID.3 trzeba pokochać takim, jakim jest. Humor stylistycznym sceptykom w pewnym sensie poprawiało oświetlenie LEDowe, powszechnie użyte zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama