Peugeot e-208

Peugeot wprowadza na rynek nową generację modelu 208, między innymi w wersji w 100 proc. elektrycznej. Samochód charakteryzuje nowatorska stylistyka, nowa generacja systemu Peugeot i-Cockpit (kompaktowa kierownica, zegary cyfrowe w wersji 3D na linii wzroku kierowcy i ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości) oraz liczne systemy wspomagania prowadzenia, które pochodzą z wyższych segmentów rynku.

Nowy Peugeot e-208 powstał na bazie najnowszej generacji platformy Groupe PSA, określanej skrótem CMP (Common Modular Platform), przystosowanej do różnych rodzajów napędu. Platforma CMP ma zapewniać również wyższy komfort i bezpieczeństwo. Przestrzeń w kabinie i objętość bagażnika wersji elektrycznej są identyczne jak w wersji z silnikiem spalinowym. Akumulatory o łącznej objętości 220 litrów są rozmieszczone pod podłogą.

Reklama

Układ jezdny wykorzystuje specjalnie opracowane rozwiązania techniczne i ustawienia (optymalne rozłożenie masy), dzięki czemu właściwości jezdne nie ustępują wersjom spalinowym. 

Peugeot e-208 posiada akumulator o pojemności 50 kWh, który zapewnia zasięg do 340 km (zgodnie z protokołem homologacyjnym WLTP) i 450 km według NEDC. Połączony z układem chłodzenia kabiny, system regulacji termicznej poprzez obieg cieczy chłodzącej pozwala na szybkie ładowanie akumulatora. Akumulator ma 8-letnią gwarancję limitowaną przebiegiem 160 tys. km. Producent gwarantuje, że wówczas zachowa minimum 70% pojemności.

Dostępne trzy tryby ładowania. Możliwe jest programowanie czasu włączenia ładowania za pośrednictwem ekranu systemu infotainment lub poprzez aplikację. System umożliwia również uruchomienie i wyłączenie ładowania w każdej chwili oraz sprawdzenie stanu naładowania akumulatora.


Więcej informacji na temat tego modelu znajdziesz TUTAJ.

Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy