Mitsubishi Outlander

Outlander, jak na rodzinnego SUVa, ma całkiem niezłe możliwości terenowe. Jego prześwit wynosi słuszne 21 cm, dzięki czemu możemy mieć pewność, że auto nie zawiesi się na byle przeszkodzie, kiedy zdecydujemy się na pojechanie nim w teren.

Mitsubishi ma długą tradycję w projektowaniu samochodów z napędem na wszystkie koła, nic więc dziwnego, że ten w Outlanderze zasługuje na pochwały. Domyślnie napędzana jest tylko przednia oś, ale auto może automatycznie dołączać tylną. W razie potrzeb moc może trafiać cały czas na wszystkie koła - wszystko zależy od wybranego przez kierowcę trybu pracy układu 4x4.

Reklama


Więcej na temat tego modelu przeczytasz TUTAJ, a nasze wrażenia z jazdy nim znajdziesz TUTAJ.

Jeśli chcesz zagłosować na ten model w naszym plebiscycie - zrób to tutaj!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy