Reklama

Opel Insignia 2008-2017

Tegoroczny MotoAs Interii jest wyjątkowy! Z okazji 20-lecia naszego portalu, organizujemy plebiscyt nie na samochód roku, ale na najważniejszy samochód minionych dwóch dekad. I po raz pierwszy w historii głosując w plebiscycie, możesz codziennie wygrać 20 000 złotych! Zostań tym, któremu Interia przekaże 20 000 zł! Oto jeden z dwudziestu kandydatów, na których głos mogą oddać nasi czytelnicy oraz wyjaśnienie, dlaczego jest on wart tego głosu.

Insiginia stanowiła dla Opla bardzo duży krok naprzód. Samochód, który po raz pierwszy zaprezentowano w lipcu 2008 roku na salonie w Londynie otrzymał niestosowaną wcześniej nazwę i zastąpił na rynku nie cieszącą się najlepszą opinią, ze względu na usterkowość, Vectrę. Model był typowym produktem wielkiego koncernu motoryzacyjnego, jakim był General Motors. Samochód zbudowano na nowej płycie podłogowej GM Epsilon II, które szeroko była stosowane w różnych modelach koncernu. Auto otrzymało wysokoprężne silniki produkcji... Fiata, oferowane również było pod różnymi markami - jako Chevrolet (w Ameryce Południowej), Holden (w Australii), Buick (w Ameryce Północnej) oraz Vauxhall (w Wielkie Brytanii). Czy to Samochód 20-lecia? Zdecyduj już teraz! Oddaj głos i daj sobie szanse na wygranie 20 tys zł. Głosuj!

Reklama

W porównaniu do Vectry samochód stanowił znaczy postęp. Insignia nakreśliła stylistyczne ścieżki, którymi producent z Russelsheim podąża do dzisiaj. Poprawiono właściwości jezdne, pojawił się szereg nowych systemów bezpieczeństwa czy wspomagania kierowcy. Wyposażenie mogło obejmowac m.in. system Opel Onstar, umożliwiający m.in. połączenie z operatorem w razie konieczności wezwania pomcy, system multimedialny czy pokładowe Wi-Fi.


Insignia była dostępna jako sedan, liftback i kombi. Dostępne były auta z napędem na koła przednie albo wszystkie, z manualnymi i automatycznymi skrzyniami biegów. Na uwagę zasługuje usportowiona wersja OPC, która napędzana była silnikiem V6 turbo o pojemności 2,8 l i mocy 325 KM. Czy to zasługuje na miano MotoAsa? Jeżeli tak, to ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych>>

Insignia spotkała się z dobrym przyjęciem na rynku, a w Polsce stał się wręcz samochodem prestiżowym. Używała go również policja, najczęściej jako nieoznakowane radiowozy z wideorejestratorami.

------------------------------------------------

Samochód 20-lecia na 20-lecie Interii!

ZAGŁOSUJ i wygraj 20 000 złotych - kliknij.

Zapraszamy do udziału w 5. edycji plebiscytu MotoAs. Wyjątkowej, bo związanej z 20-leciem Interii. Z tej okazji przedstawiamy 20 modeli samochodów, które budzą emocje, zachwycają swoim wyglądem oraz osiągami. Imponujący rozwój technologii nierzadko wprawia w zdumienie, a legendarne modele wzbudzają sentyment. Bądź z nami! Oddaj głos i zdecyduj, który model jest prawdziwym MotoAsem!

Opel Insignia pierwszej generacji produkowany był do 2017 roku, gdy został zastąpiony przez drugą generację.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama